فولاد خوزستان یک – مس کرمان صفر ؛ فولاد خوزستان طلسم مس را شکست

فولاد خوزستان و مجید جلالی بالاخره طلسم مس را شکستند. فولاد با جلالی در پنج مقابله قبلی با تیم مس چهار بار باخته و یک بار مساوی کرده بودند. فولاد این بار هم بهتر از مس بازی کرد و هم برای اولین بار بعد از حضور مجدد در لیگ برتر موفق به شکست دادن تیم کرمانی شد.





گل ها: مهدی مومنی (72)
ورزشگاه تختی اهواز - تماشاگر: شش هزار نفر
داور: محسن ترکی
اخطار: میثم کریمی و آندره رینالدو (فولاد) میلاد فخر الدینی (مس)
فولاد خوزستان: میثاق معمار زاده، علی حمودی، جلال کاملی مفرد، امید خورج، مهرداد جماعتی، میثم کریمی (65- کاوه رضایی)، سیامک سرلک، بختیار رحمانی (84- سعید رمضانی)، آندره رینالدو، مهدی مومنی (3+90- عبدالله ممبینی) و باکاری دیاکیته.
سرمربی: مجید جلالی
مس کرمان: علیرضا قدیری، پیروز قربانی، شجاع خلیل زاده، فرزاد حسین خانی، ابوالقاسم دهنوی (86- فراز فاطمی)، فرناندس دیاز (75- نبی الله باقری ها)، احمد حسن زاده، میلاد فخرالدینی، محمد منصوری، کیوان امرایی و لوسیانو ادینهو (86- پائولو زالترون).

سرمربی: عبدالصمد مرفاوی
شرح گل : 1-0 (فولاد): دو مهاجم فولاد همزمان از کمند آفسایدگیری گذشته و با دروازه بان مس کرمان تک به تک شدند؛ باکاری دیاکیته با پاس عرضی به مهدی مومنی فرصت داد تا دروازه مس را فرو بریزد.
بهترین بازیکن: باکاری دیاکیته مهاجم آفریقایی فولاد هم دوندگی زیادی داشت و هم در صحنه گل سه امتیازی میزبان با پاس طلایی به مومنی فرصت به ثمر رساندن تک گل بازی را داد.
اتفاق ویژه: محسن ترکی در دقیقه 18 و در پی کرنر ارسالی فولادی ها یک پنالتی بسود این تیم اعلام کرد که اعتراض شدید تیم مهمان را به همراه داشت اما ضربه زمینی سیامک سرلک توسط علیرضا قدیری به کرنر فرستاده شد تا اعتراضات کرمانی ها فروکش کند.