۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

خبرهایی از رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا

آرسن ونگر: پیروزی مقابل بارسا، یک شب ویژه برای ما بود/به ارسنال افتخار می کنم

"این شب یکی از به یاد ماندنی ترین شب ها خواهد بود به این خاطر که در مقابل رقیبی ویژه بود. این بازی بارها وعده داده شده بود و هم اکنون من فکر می کنم به وعده های خود عمل کرده ایم. این یک بازی قابل انتظار بین دو تیم مخصوص بود."







آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، پیروزی 2-1 مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان را "یک شب ویژه" برای تیمش توصیف کرد و تیم اسپانیایی هشدار داد که توپچی ها در بازی برگشت تنها برای دفاع کردن به نوکمپ نخواهند رفت. در این دیدار ابتدا بارسا با گل داوید ویا در نیمه اول پیش افتاد اما گل های فن پرسی و آرشاوین در 15 دقیقه پایانی این پیروزی ارزشمند را برای شاگردان ونگر رقم زد.
ونگر در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" امشب یک شب ویژه بود زیرا ما یک تیم ویژه بودیم. این بازی ما انتظار زیادی از این دیدار داشتیم و ناامید نشدیم. به نظر من این دیدار رویارویی دو تیم ویژه بود. ما در مقاطعی از بازی به مشکل خوردیم اما هرگز تسلیم نشدیم و قدرت ذهنی مان را حفظ کردیم. می توانستید ببینید که تیم تا پایان جنگید و قدرت ویژه ای از خود به نمایش گذاشت.
سرمربی فرانسوی آرسنال همچنین به تیم حریف هشدار داد که تیمش در دیدار برگشت برای دفاع کردن به میدان نمی رود. " دیدار برگشت نیز هجومی خواهد بود. مطمئنا ما به نوکمپ می رویم تا بازی خودمان را انجام بدهیم زیرا ما نمی توانیم تنها برای دفاع کردن به آنجا برویم. مشکل مالکیت توپ آنها این است که اگر لحظه ای دیر بجنبید ، می توانید با مشکل روبرو شوید. از لحاظ فکری آماده بودیم که با این مسئله کنار بیاییم. ما اصولا توپ را بیشتر از حریف در اختیار داریم ولی می دانستیم که امشب آنها 60% مالکیت را خواهند داشت. ما در دیدار امشب به پیروزی رسیدیم و این مسئله اعتماد به نفس ما را افزایش می دهد. ما برای انجام بهترین بازی مان راهی نوکمپ می شویم. امشب از هر نظر یک شب فوق العاده برای هواداران مان بود.
واگر ادمه داد:ما شانس اصلی قهرمانی نیستیم ولی معتقدیم که شانس داریم. بارسلونا همچنان شانس اصلی قهرمانی است و امشب فهمیدیم که می توانیم آنها را شکست دهیم ، چیزی که سال پیش آن را نمی دانستیم. ازین پس ، بسیار مهم است که این بازی را از ذهنمان خارج کنیم. یکشنبه در جام حذفی بازی داریم. باید برای آن بازی بسیار متمرکز باشیم.
او همچنین گفت:به باشگاه فوتبال آرسنال افتخار می کنم. همه به ما می گفتند که متفاوت از سبک ذاتی خودمان بازی کنیم . بنابراین بسیار پیروزی خوبی بود. معتقدم که این برد می تواند اعتقاد و ایمان درون فلسفه ی فوتبالی ما را قوی کند. میانگین سنی ما 23 سال است که بسیار بسیار جوان است. آینده بسیار روشن است. هدف ما این است که این بازیکنان را با هم نگه داریم.

پپ گواردیولا: هنوز بازی برگشت باقی مانده است

گواردیولا از موقعیت های زیادی که تیمش ایجاد کرد، ابراز رضایت کرد و گفت که می دانست تیم آرسنال در ضد حملات بسیار خطرناک خواهد بود
پپ گواردیولا، سرمربی بارسلونا، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان، از این باخت ابراز تاسف کرد اما گفت که هنوز دیدار برگشت باقی مانده است.
در این دیدار ابتدا ویا با پاس در عمق مسی دروازه آرسنال را باز کرد اما در دقایق پایانی بازی، ابتدا رابین فن پرسی از زاویه بسته کار را به تساوی کشاند و در نهایت آندری آرشاوین روی پای عالی سمیر نصری با یک ضربه بغل پای فنی گل پیروزی توپچی ها را به ثمر رساند.
گواردیولا در مصاحبه با خبرنگاران از موقعیت های زیادی که تیمش ایجاد کرد، ابراز رضایت کرد و گفت که می دانست تیم آرسنال در ضد حملات بسیار خطرناک خواهد بود.
" ما نسبت به دیدار فصل گذشته در امیریتس موقعیت های بیشتری ایجاد کردیم. اما خیلی حیف شد که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما می دانستیم آنا تیم بسیار خوبی هستند و در ضد حملات بسیار بسیار خطرناک خواهند بود. اما هنوز بازی برگشت باقی مانده است.
آرسنال همیشه تیم خوبی بوده و آنها مت هاست که در لیگ قهرمانان حضور دارند. آنها تیم قوی و بسیار سرسختی هستند.
اما ما تیم برتر میدان بودیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. بازی کردن در مراحل پایانی چمپیونزلیگ در خانه حریف اصلا آسان نیست و تیم های کمی می توانند به اندازه ما موقعیت ایجاد کنند."


میرشیا لوچسکیو: رمی ها می دانستند ما تیم خوبی هستیم

سرمربی شاختار دونتسک از پیروزی 3-2 تیمش مقابل رم در ورزشگاه المپیکو ابراز خوشحالی کرد
میرشیا لوچسکیو، سرمربی شاختار دونتسک، از پیروزی 3-2 تیمش مقابل رم در ورزشگاه المپیکو ابراز خوشحالی کرد. به این ترتیب آنها در شرایطی پای به دیدار برگشت خواهند گذاشت که در خانه حریف سه گل ارزشمند به ثمر رسانده اند و به همین دلیل لوچسکیو نمایش بازیکنانش را مورد ستایش قرار داد.
او در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" ما بازی خوبی انجام دادیم و بازیکنان رانیری می دانستند که ما تیم خوبی هستیم. در نیمه دوم فشار زیادی روی رم بود اما آنها خوب بازی کردند.
به خوبی بازی را در دست گرفتیم و خیلی خوب مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. از اشتباهات دفاعی آنها و جو منفی ای که علیه آنها وجود داشت، استفاده کردیم.
شرایط فیزیکی تیم من را شگفت زده کرد اما رمی ها در سراسر بازی به ما فشار آوردند و ما را به دردسر انداختند.
ما برای این دیدار بازی های دوستانه زیادی انجام دادیم تا ریتم مورد نظرمان را پیدا کنیم. ما جوان ترین تیم لیگ قهرمانان هستیم."


کلودیو رانیری: باید این شکست را بپذیریم

سرمربی جالوروسی نمایش تیمش در نیمه دوم را مورد ستایش قرار داد
کلودیو رانیری، سرمربی رم، پس از شکست 3-2 تیمش مقابل رم در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، از نمایش تیمش در نیمه دوم ابراز رضایت کرد. در این دیدار تیم رم گل اول بازی را به ثمر رساند اما نیمه اول با نتیجه عجیب 3-1 به سود تیم اوکراینی به پایان رسید. رانیری در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" ما در نیمه دوم فوق العاده بودیم. اکنون تنها باید این شکست تلخ را بپذیریم.
تیم لوچسکیو به خوبی توپ را به گردش درمی آورد. داگلاس کاستا یک پدیده است. او سرعت و تکنیک فوق العاده ای دارد و پیش از این گل های زیادی مانند گلی که مقابل به ثمر رساند، زده بود.
با این وجود ما نباید تسلیم شویم. شاید در بازی برگشت ما بتوانیم بهترین بازی مان را در خانه آنها انجام دهیم، مانند کاری که آنها در زمین ما انجام دادند."


سسک فابرگاس: باید مراقب باشیم، هنوز 90 دقیقه دیگر باقی مانده است

کاپیتان آرسنال به هم تیمی هایش هشدار داد کار را تمام شده ندانند زیرا هنوز بازی برگشت در نوکمپ باقی مانده است
سسک فابرگاس، کاپیتان آرسنال، پس از پیروزی 2-1 مقابل بارسا به هم تیمی هایش هشدار داد کار را تمام شده ندانند زیرا هنوز بازی برگشت در نوکمپ باقی مانده است. او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فکر می کنم این پیروزی معنای خوبی برای ما دارد زیرا آنها بازی های زیادی را بدون شکست پشت سر گذاشته بودند. به نظر من آنها بهترین تیم تاریخ فوتبال هستند."
البته این تنها یک بازی از 180 دقیقه رویارویی دو تیم بود و هنوز 90 دقیقه دیگر باقی مانده است. این پیروزی اعتماد به نفس خوبی به تیم می دهد اما این کلفی نیست. "
ستاره اسپانیایی توپچی ها همچنین تاکید کرد که این پیروزی نشان می دهد آنها نسبت به رویارویی سال گذشته دو تیم پیشرفت کرده اند.
" ما سال گذشته 5-6 بازیکن مصدوم نداشتیم و اکنون یک سال هم بزرگتر شده ایم. این نشان می دهد که برای حضور در چنین دیدارهایی ز پختگی لازم برخوردار شده ایم.
اگر این پختگی را اینجا نشان دادیم، باید در نوکمپ هم آن را نشان بدهیم وگرنه کافی نخواهد بود."
 


دنی آلوس: باید خوش بینی مان را حفظ کنیم

آلوس از هواداران بارسا خواست نسبت به نتیجه نهایی مطمئن باشند
دنی آلوس، مدافع بارسلونا معتقد است تیمش می تواند یک گل عقب ماندگی را در دیدار برگشت جبران کند و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان راه یابد. بارسا در خانه آرسنال 2-1 شکست خورد اما آلوس به بازی برگشت که سه هفته دیگر برگزار خواهد شد، خوش بین است.
این مدافع راست برزیلی در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" باید خوش بینی مان را حفظ کنیم. هنوز بازی تمام نشده است.
این بازی برای بینندگان و تماشاگران فوق العاده بود اما ما را ناراحت کرد زیرا موقعیت های خوبی را از دست دادیم."
آلوس از هواداران بارسا خواست نسبت به نتیجه نهایی مطمئن باشند.
" ما شرایط خوبی داریم و هیچ زنگ خطری برای تیم به صدا در نیامده است. بازی در اروپا همیشه دشوار بوده است. ما با ناراحتی به خانه برمی گردیم اما امیدواریم که پس از بازی برگشت حال بهتری داشته باشیم."


ژاوی: نتیجه ناعادلانه بود

این ملی پوش اسپانیایی معتقد است تیمش از حریف انگلیسی برتر بود اما نتوانستند موقعیت های شان را تبدیل به گل کنند
ژاوی، ستاره خط میانی بارسلونا، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل آرسنال گفت آبی و اناری ها از اینکه نتوانستند از موقعیت های بی شماری که در این بازی داشتند، استفاده کنند، بسیار ناامید شده اند. این ملی پوش اسپانیایی معتقد است تیمش از حریف انگلیسی برتر بود اما نتوانستند موقعیت های شان را تبدیل به گل کنند.
ژاوی در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" واقعا حیف شد زیرا فکر می کنم ما از آرسنال برتر بودیم. ما فصل گذشته در این ورزشگاه به تساوی رسیدیم اما حالا شکست خوردیم، نیتجه ای که به دست آوردیم، بدتر شد.
ما موقعیت های زیادی که داشتیم را تبدیل به گل نکردیم. ما می توانستیم به پیروزی برسیم اما این اتفاق رخ نداد. نتیجه تا اندازه ای ناعادلانه بود.
ما کمی ناامید شدیم ما می دانیم که باید در بازی برگشت چکار کنیم. معتقدم که می توانیم در موکمپ عملکرد بهتری داشته باشیم. ما خوش بینیم اما به آرسنال هم احترام می گذاریم." 


آندری آرشاوین: باید باور داشته باشیم که می توانیم صعود کنیم

آرشاوین که گل پیروزی تیمش در دیدار دیشب را به ثمر رساند، در گفتگو با خبرنگاران گفت تاکنون جوی مانند شب گذشته که توسط هواداران آرسنال در ورزشگاه ایجاد شد را تجربه نکرده بود
آندری آرشاوین، مهاجم آرسنال، معتقد است تیمش باید با اعتماد به نفس راهی نوکمپ شود و کار صعود به مرحله بعد را تمام کند. آرشاوین که گل پیروزی تیمش در دیدار دیشب را به ثمر رساند، در گفتگو با خبرنگاران گفت تاکنون جوی مانند شب گذشته که توسط هواداران آرسنال در ورزشگاه ایجاد شد را تجربه نکرده بود.
" بارسا به خوبی کنترل توپ را در اختیار داشت اما ما اجازه ندادیم آنها مثل همیشه بازی کنند و در مقابل از شانس های مان استفاده کردیم و دو گل زدیم.
من فکر می کردم اگر موقعیتی به دست بیاورم، گلزنی خواهم کرد و این کار را انجام دادم. بسیار خوشحال هستم. این بهترین جو ورزشگاه امیریتس از زمان پیوستن من به آرسنال بود.
این مسئله اعتماد به نفس ما را برای بازی های بعدی افزایش می دهد اما ما باید تمرکزمان را حفظ کنیم زیرا در دیدار برگشت بازی بسیار بسیار سختی در پیش خواهیم داشت.
باید باور داشته باشیم که می توانیم صعود کنیم. بدون باور نمی توانیم کاری انجام دهیم."


داوید ویا: می توانیم این نتیجه را در دیدار برگشت جبران کنیم

در دیدار شب گذشته بارسا مقابل آرسنال در ورزشگاه امیریتس، ابتدا ویا برای بارسا گلزنی کرد اما گل های فن پرسی و آرشاوین، پیروزی 2-1 میزبان را رقم زد
داوید ویا، مهاجم بارسلونا، معتقد است تیمش به اندازه کافی قدرتمند هست که بتواند یک گل عقب ماندگی مقابل آرسنال را در دیدار برگشت جبران کند و راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شود. در دیدار شب گذشته بارسا مقابل آرسنال در ورزشگاه امیریتس، ابتدا ویا برای بارسا گلزنی کرد اما گل های فن پرسی و آرشاوین، پیروزی 2-1 میزبان را رقم زد.
ویا در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" ما تیم برتر میدان بودیم.البته هنوز 90 دقیقه دیگر باقی مانده و ما می توانیم این نتیجه را در خانه جبران کنیم.
تا بازی برگشت کمی زمان داریم و تا آن زمان باید روی بازی های لیگ تمرکز کنیم اما بارسا به اندازه کافی قدرتمند هست که بتواند این نتیجه را جبران کند."
مهاجم ملی پوش اسپانیایی همچنین تحت تاثیر بازی آرسنالی ها قرار گرفت و گفت آنها تیمش را به دردسر انداختند.
" آرسنال تیم بسیار خوبی است. آنها دو بار دروازه ما را باز کردند و مشکلات زیادی برای ما به وجود آوردند."
 


تئو والکات: این نتیجه نباید موجب شود فکر کنیم بهتر از بارسلونا هستیم

ستاره جوان آرسنال اعلام کرد تیمش در دیدار شب گذشته مقابل بارسا از حریف درس های زیادی گرفته است
تئو والکات، ستاره جوان آرسنال، اعلام کرد تیمش در دیدار شب گذشته مقابل بارسا از حریف درس های زیادی گرفته و تایید کرد که توپچی ها می توانند به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان صعود کنند. او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بارسلونا به ما درس داد. ما نمی توانستیم هر با که می خواهیم به دروازه آنها نزدیک شویم. بارسلونا مالکیت توپ را در اکثر دقایق بازی در اختیار داشت اما نتوانستند آنقدر که می خواهند موقعیت گلزنی ایجاد کنند.
مهمترین مسئله این است که ما نتیجه ای به دست آوردیم که می توانیم به خیال راحت تر به بازی برگشت فکر کنیم. با این نتیجه ما شانس بیشتری برای صعود داریم. ما می توانیم نتیجه لازم را بگیریم و دیدار برگشت می تواند حتی برای آنها که طرفدار هیچ یک از دو تیم نیستند، بسیار هیجان انگیز باشد.
ما نمی توانیم خودمان را بهتر از آنها بدانیم. هنوز برای رسیدن به سطح آنها باید تلاش زیادی بکنیم و این نتیجه نباید موجب شود این را فراموش کنیم.
بازی در تیمی که می تواند بهترین تیم دنیا را شکست دهد، بسیار فوق العاده است. سهیم بودن در چنین پیروزی درخشانی بسیار لذت بخش است."
 


هری ردنپ: ادعای گتوزو برای منحرف کردن افکار عمومی است

سرمربی تاتنهام ادعای گنارو گتوزو در مورد استفاده جو جوردن از عبارات نژاد پرستانه را به شدت رد کرد
هری ردنپ، سرمربی تاتنهام، ادعای گنارو گتوزو در مورد استفاده جو جوردن از عبارات نژاد پرستانه را به شدت رد کرد. این بازیکن ایتالیا در دیدار سه شنبه تیمش با تاتنهام دو بار با جو جوردن درگیر شد و در نهایت با سر به پیشانی کمک مربی تاتنهام کوبید
ردنپ در مصاحبه با سان با رد ادعای گتوزو گفت:" وقتی کسی چنین ادعایی می کند قصد دارد توجهات را از آنچه رخ داده، منحرف کند. جو یک نژاد پرست نیست و هرگز هم نبوده.
اصلا ممکن نیست جو چنین حرفی زده باشد. او احترام زیادی برای کشور ایتالیا و مردمش قائل است. ایتالیایی ها دوستان نزدیک او هستند. او می تواند ایتالیایی صحبت کند و سبک زندگی آنها را بسیار دوست دارد.
جو هرگز حرفی نزد. خود گتوزو هم بعد از بازی عذرخواهی کرد و مسئولیت حرف هایش را قبول کرد.
من نظری در مورد رفتار گتوزو ندارم. نمی دانم چرا جنگجویی مانند او چنین رفتاری از خودش نشان می دهد.
من هیچ دلیل یا بهانه ای را برای رفتار او قبول ندارم. اصلا و ابدا."
 

یوفا دوشنبه در مورد گتوزو تصمیم گیری می کند

گتوزو در دیدار مقابل تاتنهام دو بار با جو جوردن، کمک مربی تاتنهام درگیر شد و با سر به پیشانی او کوبید. به همین دلیل انتظار می رود یوفا محرومیتی شدید برای او در نظر بگیرد
اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، روز دوشنبه آینده در مورد میزان جریمه و محرومیت گنارو گتوزو، کاپیتان تیم میلان، به دلیل رفتار خشن و غیرطبیعی اش در دیدار سه شنبه شب مقابل تاتنهام تصمیم گیری خواهد کرد. گتوزو در این دیدار دو بار با جو جوردن، کمک مربی تاتنهام درگیر شد و با سر به پیشانی او کوبید. به همین دلیل انتظار می رود یوفا محرومیتی شدید برای او در نظر بگیرد.
مدیر برنامه های گتوزو در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد دلیل رفتار این بازیکن حرف های تحریک کننده جوردن در طول بازی بوده است.
گتوزو نیز پس از پایان بازی از این رفتارش عذرخواهی کرد، مسئولیت حرکتش را برعهده گرفت و گفت کنترلش را از دست داده بود.
گتوزو در این دیدار یک کارت زرد هم دریافت کرده بود و بازی برگشت را از دست داده بود. اما مطمئنا وقتی جلسه کمیته انظباطی یوفا در روز دوشنبه تشکیل شود، محرومیت بیشتری برای گتوزو در نظر گرفته خواهد شد.
پیش از این دیدیه دروگبا، مهاجم تیم چلسی، به دلیل حرکاتی که در اعتراض به تصمیم داور دیدار تیمش مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان انجام داد، از همراهی آبی ها در شش دیدار در رقابت های اروپایی محروم شد.


دانیله ده روسی: هواداران حق داشتند ما را هو کنند

ده روسی معتقد است جالوروسی باید پیشرفت کند، به ویژه از نظر دفاعی تا بتواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنند.
دانیله ده روسی، هافبک رم، پس از شکست 3-2 تیمش مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان گفت هواداران حق داشتند آنها را هو کنند. ده روسی معتقد است جالوروسی باید پیشرفت کند، به ویژه از نظر دفاعی تا بتواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنند.
این ملی پوش 27 ساله ایتالیایی در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:" این لحظات سختی برای باشگاه است و ما از تماشاگرانی که برای دیدن بازی به ورزشگاه آمدند، تشکر می کنیم.
آنها حق داشتند که ما را هو کنند و ما باید انتقادات را بپذیریم. رم از پتانسل لازم برای تغییر دادن این شرایط برخوردار است اما ما برای تبدیل شدن به یک تیم بهتر به زمان نیاز داریم. تیم های بزرگ حتی در شرایط سخت آرامش شان را حفظ می کنند.
بازیکنان شاختار به خوبی توپ را کنترل می کردند و ما باید در دیدار برگشت نسبت به آنها کنترل بیشتری روی توپ داشته باشیم. آنها روی ضد حملات خیلی خطرناک بودند."
ده روسی به هواداران تیم امیدواری داد که هنوز اندک شانسی برای صعود رم به مرحله بعدی رقابت ها باقی مانده است.
" بازی برگشت بسیار پیچیده خواهد بود اما هیچ چیزی غیر ممکن نیست."
 

مکسول: با حمایت هواداران مان در نوکمپ می توانیم صعود کنیم

مدافع برزیلی آبی و اناری ها گفت تک گل ویا موجب شده تا آنها از شکست مقابل توپچی ها چندان ناراحت نشوند
مکسول، مدافع بارسلونا، معتقد است علی رغم شکست 2-1 شب گذشته مقابل آرسنال، تیمش می تواند به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان راه پیدا کند. مدافع برزیلی آبی و اناری ها گفت تک گل ویا موجب شده تا آنها از شکست مقابل توپچی ها چندان ناراحت نشوند.
او در مصاحبه با نشریه اسپورت گفت:" ما به اندازه کافی باتجربه هستیم که بتوانیم در مجموع دو دیدار به برتری برسیم. این شکست ما را به هراس نینداخته است.
آرسنال بازی بسیار خوبی ارائه داد و ما در ضد حملات بسیار به دردسر انداختند. با این وجود ما شرایط مناسبی برای پیروزی داریم و می توانیم روی حمایت هواداران مان در نوکمپ حساب کنیم."
 


ریسه و عذرخواهی از هواداران رم

مدافع جلوروسی از هواداران رم به خاطر اشتباهی که در دیدار مقابل شاختارمرتکب شد عذرخواهی کرده است

جان آرنه ریسه، مدافع باشگاه رم از شکست 2-3 تیمش مقابل شاختار دونستک در دیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به شدت ناامید شده است
پس از اشتباه ریسه در تقدیم کردن توپ به بازیکن شاختار بود که گل سوم تیم اوکراینی رقم خورد و در پایان این دیدار ریسه به اسکای سپورت ایتالیا گفت:« فکر می کنم چهارشنبه ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم ولی بعد از گل اولمان، نمی دانم که چه اتفاقی افتاد. من در مورد گل سوم شاختار مقصر بودم و اشتباه کردم ولی درهر صورت فکر می کنم که می توانیم در دیدار برگشت در خارج از خانه به پیروزی برسیم.
ریسه در جریان این بازی تعویض شد و معتقد است که این تعویض، برپایه مسائل تکنیکی انجام شده و ربطی به عملکرد او نداشته و اعلام کرد که رم از نظر تدافعی مشکل دارد.
ریسه گفت:« این طور فکر می کنم.شعارهایی را در میان هواداران شنیدم که علیه من شعار می دادند.الان حالم خیی بد است.هیچ وقت نمی خواستم چنین اتفاقاتی بیفتد.من آماده بودم تا در نیمه دوم به میدان بروم و امیدوارم که هواداران درک کنند که من نهایت تلاشم را به کار گرفتم.من از همه عذرخواهی می کنم.»
او ادامه داد:« تنها بحث خط دفاعی مطرح نیست.هر یازده بازیکن تیم باید بدوند و عملکرد بهتری داشته باشند.برای من فکر کردن در این رابطه خیلی سخت است.من فقط به اشتباهم فکر می کنم و این خیلی دردناک است.»
رابین فن پرسی: بارسا را با شیوه خودش شکست دادیم

علی رغم اینکه آرسنالی ها در این دیدار 1-0 از حریف عقب افتادند اما دو گل فن پرسی و آرشاوین در دقایق پایانی، یک پیروزی به یادماندنی را برای شاگردان ونگر رقم زد
رابین فن پرسی، مهاجم هلندی آرسنال، پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان گفت توپچی ها حریف را با سبک بازی خودش شکست دادند. علی رغم اینکه آرسنالی ها در این دیدار 1-0 از حریف عقب افتادند اما دو گل فن پرسی و آرشاوین در دقایق پایانی، یک پیروزی به یادماندنی را برای شاگردان ونگر رقم زد.
فن پرسی در گفتگو با خبرنگاران در مورد نحوه پیروزی تیمش صحبت کرد و گفت که در بعضی از لحظات بازی نیز شانس با آنها یار بود.
" ما بازی خودمان را انجام دادیم زیرا معتقدم اگر آنها اختلاف شان را بیشتر می کردند می توانستند با گل های زیاد ما را شکست دهند.
ما باید آنها را با شیوه خودشان شکست می دادیم. ما هر کاری می توانستیم انجام دادیم، کمی خوش شانس بودیم اما در نهایت پیروزی فوق العاده ای بود."
او همچنین هواداران آرسنال را به دلیل حمایت شان از تیم تا آخرین دقیقه بازی مورد ستایش قرار داد.
" فقط ما نبودیم که خوب بودیم بلکه هواداران نیز فوق العاده و باورنکردنی بودند. من از همه آنها تشکر می کنم. ما به لطف حضور آنها 12 نفره بازی می کردیم.  


ویلشر:شکست دادن بارسلونا بهترین لحظه حضورم در آرسنال بود

ستاره انگلیسی از پیروزی دیر هنگام تیمش بسیار خوشحال است







جک ویلشر،ستاره انگلیسی باشگاه آرسنال از پیروزی 1-2 تیمش مقابل بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است
داوید ویا در ابتدا بارسا را پیش انداخت ولی گلهای روبین فان پرسی و آندری آرشاوین پیروزی را از آن آرسنال کرد.
بدین ترتیب آرسنال با امید فراوانی در فکر دیدار برگشت مقابل بارسا در نوکمپ است.
در پایان این مسابقه ویلشر جوان به اسکای سپورتس نیوز گفت:« هفته های اخیر،هفته های خارق العاده ای بود ولی این بازی چیز دیگری بود.»
او ادامه داد:« این بهترین لحظه من در طول زمان حضورم در آرسنال است و ما باید خود را برای دیدار برگشت آماده کرده و با کسب نتیجه مطلوب به مرحله یک چهارم پایانی برسیم.»
ویلشر با آنالیز این دیدار گفت:« در نیمه اول، بارسا برای 20 دقیقه کنترل میدان را در اختیار داشت و ما نمی توانستیم توپ را از آنها بگیریم.ما می دانستیم که آنها این گونه بازی خواهند کرد و فقط باید منتظر می ماندیم و به دفاع می پرداختیم و بعد از فرصتهایمان درضد حملات بهره می بردیم و دقیقا همین کار را هم کردیم.»

فابرگاس: بهترین تیم تاریخ فوتبال را بردیم

این هافبک به هم‌تیمی‌هایش هشدار داده و گفته بازی هنوز تمام نشده.






سسک فابرگاس بر این باور است که آرسنال بهترین تیم تاریخ فوتبال را برده است.
دو تیم آرسنال و بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند و آرسنال با نتیجه دو بر یک پیروز شد.
این بازیکن 23 ساله گفت: «بارسلونا زیاد پیش نمی‌آید که ببازد. آنها بهترین تیم تاریخ فوتبال هستند.
اما ما تنها نیمی از بازی را پشت سر گذاشتیم. این ستایش خوبی از ماست، اما همین. ما فاصله را نسبت به سال گذشته کم کردیم. ما یک سال پیرتر شدیم و بازیکنان مصدوم کمتری هم داشتیم.»
 


             

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.