۱۳۸۹ بهمن ۲۵, دوشنبه

لیگ قهرمانان اروپا: پیش بازی میلان- تاتنهام به همراه حواشی این دیدار

لیگ قهرمانان اروپا: پیش بازی میلان- تاتنهام

اگر بنیتس نمی دانست باید کدام بازیکن حریف را مهار کند، آلگری به خوبی از این مسئله آگاه است و البته خوش شانس بوده که ستاره ولزی به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و شاید در اوج آمادگی نباشد

تاتنهامی ها برای دومین بار در رقابت های این فصل در سن سیرو به میدان خواهند رفت. اولین بازی آنها در این ورزشگاه مقابل اینتری بود که عنوان قهرمانی فصل قبل را یدک می کشد.
در حالی که ابتدا به نظر می رسید شب کابوس واری برای شاگردان هری ردنپ رقم خواهد خورد، اما درخشش فراموش نشدنی گرت بیل و هت تریک او نرآتزوری را تا آستانه یک تساوی تحقیرآمیز پیش برد.
اما دیدار سه شنبه شب میلان- تاتنهام داستان دیگری خواهد داشت. اگر بنیتس نمی دانست باید کدام بازیکن حریف را مهار کند، آلگری به خوبی از این مسئله آگاه است و البته خوش شانس بوده که ستاره ولزی به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و شاید در اوج آمادگی نباشد.

در جبهه میلان
میلانی ها در آخرین دیدارشان در سری آ مقابل پارما 4-0 به پیروزی رسیدند تا با روحیه ای مناسب مقابل حریف انگلیسی قرار بگیرند. اما مشکل اصلی میلان این است که نمی تواند از سه خریدش در ژانویه، آنتونیو کاسانو، اربی امانوئلسون و مارک فن بومل، در لیگ قهرمانان استفاده کند زیرا همگی آنها با تیم های قبلی شان، سمپدوریا، آژاکس و بایرن مونیخ، پیش از این در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ به میدان رفته اند.
پیرلو و آمبروسینی نیز مصدوم هستند و نمی توانند بار دیگر روسونری را همراهی کنند.
اما الگری در خط حمله هر سه مهاجم اصلی اش، زلاتان، روبینیو و پاتو را در اختیار دارد. به جز پاتو که از پاییز 2009 در لیگ قهرمانان گلزنی نکرده و اخیرا نیز در شرایط خوبی قرار ندارد، دو مهاجم دیگر تیم بسیار آماده اند. روبینیو این هفته دو گل به پارما زده و به هماهنگی بسیار خوبی با زلاتان دست یافته است.
خبر خوب برای میلانی ها بازگشت نستا، فلامینی وگتوسو به ترکیب تیم در این دیدار است. بازگشت این سه بازیکن بار تجربه تیم را افزایش می دهد، مسئله ای که می تواند برای عبور روسونری از تیم انگلیسی و صعود به مرحله بعد بسیار حیاتی باشد.
جیان لوکا زامبروتا نیز این بازی را از دست خواهد داد و احتمالا جای او را ماسیمو اودو یا ایگناسیو آباته در سمت راست خط دفاعی خواهند گرفت. برای سمت چپ خط دفاعی نیز لوکا آنتونینی گزینه اول است.
ترکیب  احتمالی میلان: آبیاتی، اودو، نستا، تیاگو سیلوا، آنتونینی، گتوسو، فلامینی، سیدورف، پاتو، زلاتان، روبینیو
در جبهه تاتنهام
تاتنهامی ها پس از 20 سال بازگشتی شایسته به لیگ قهرمانان داشتند. آنها به عنوان تیم اول از گروه شان صعود کردند و این شانس را دارند که  بازی برگشت این مرحله را در خانه برگزار خواهند کرد.
به جز لوکا مودریچ که مطمئنا به دیدار سن سیرو نخواهد رسید، گرت بیل و فن در فارت، دو ستاره ای که حضورشان در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار داشت احتمالا به میدان خواهند رفت.
مصدومیت پیتر کراوچ شرایط او را نیز با تردید مواجه کرده است، مهاجمی که در 5 دیدار در لیگ قهرمانان 3 گل برای تیمش به ثمر رسانده و حضورش می تواند برندگی خط حمله تیم لندنی را افزایش دهد.
یونس کابول، تام هادلستون و لدلی کینگ نیز همچنان مصدوم هستند و جرمین جیناس نیز به دلیل محرومیت در این دیدار حضور نخواهد داشت.
ترکیب احتمالی تاتنهام: گومز، هوتون، گالاس، داوسون، آسو-اکوتو، لنون، ساندرو، پالاسیوس، بیل، فن رد فارت، دفو 
نتایج اخیر دو تیم:
میلان 
12 فوریه: میلان 4-0 پارما
6 فوریه: جنوا 1-1 میلان
1 فوریه: میلان 0-0 لاتزیو
29 ژانویه: کاتانیا 0-2 میلان
26 ژانویه: سمپدوریا 1-2 میلان
تاتنهام
12 فوریه: ساندرلند 1-2 تاتنهام
5 فوریه: تاتنهام 2-1 بولتون
2 فوریه: بلکبرن 0-1 تاتنهام
30 ژانویه: فولام 4-0 تاتنهام
22 ژانویه: نیوکاسل 1-1 تاتنهام

زلاتان: تجربه میلان در چمپیونزلیگ برای غلبه بر تاتنهام کافی است

زلاتان مطمئن است تجربه میلانی ها در دیدار مقابل تاتنهام بسیار به کمک آنها خواهد آمد

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، آماده است تا به تیمش کمک کند تا تاتنهام را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد.
زلاتان مطمئن است تجربه میلانی ها در دیدار مقابل تاتنهام بسیار به کمک آنها خواهد آمد.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" امتیاز بسیار بزرگی است که بازیکنانی باتجربه در تیم تان داشته باشید. در تیم میلان بازیکنان زیادی هستند که تجربه قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارند.
تاتنهام تیمی است که دائما در حال پیشرفت است و بازیکنان فوق العاده ای در ترکیبش دارد.
من همیشه به دنبال گلزنی هستم زیرا برای پیروزی این مسئله اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این باید مراقب باشیم تا گلی دریافت نکنیم."
او همچنین در مورد حضور احتمالی اش در لیگ برتر گفت:" نمی دانم. اما هرگز نمی توانید بگویید نه. البته فکر می کنم وقتی به جای منچسترسیتی، میلان را انتخاب کردم، نشان دادم که دوست دارم آینده در کجا شکل بگیرد.
از بودن در میلان خوشحال هستم و می خواهم در چهار سال آینده در این تیم باشم."


ردنپ: بیل، مودریچ و فان‌درفارت شاید به بازی با میلان نرسند

مربی تاتنهام از تیمش خواسته روی بازی با ساندرلند تمرکز کنند.

Harry Redknapp, Tottenham Hotspur (Getty Images)
 
هری ردنپ، مربی تاتنهام گفته گرث بیل، لوکا مودریچ و رافائل فان‌درفارت، سه بازیکن کلیدی تیمش همه مصدومند و نمی‌توان گفت به بازی با میلان می‌رسند یا نه.
تاتنهام سه‌شنبه با غول سن‌سیرو بازی می‌کند و ردنپ تضمینی نکرده که این سه بازیکن برتر تیمش به بازی برسند یا نه: «آنها همه در حال حاضر با مشکل روبرویند. دشوار بتوان گفت آیا آنها سه‌شنبه آماده می‌شوند یا نه.
لوکا راه رفتن را شروع کرده اما به بازی شنبه نمی‌رسد. رافا کشیدگی ساق پا دارد و گرث هم آرام آرام دارد برمی‌گردد. ما یکی، دو مصدومیت داریم اما امیدواریم که بازگشت آنها زیاد طول نکشد.»
او از بازیکنان خواست روز شنبه نتیجه مثبتی مقابل ساندرلند بگیرند: «شنبه مسابقه‌ای کلیدی داریم؛ از آنهایی که باید نگرانشان بود. ما می‌خواهیم در جمع چهار تیم برتر باشیم و نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم و به همین دلیل تمامی دیدارها برای ما مهم هستند.
تمرکز روی بازی با ساندرلند دشوار نیست چون بازیکنان از اهمیت آن باخبرند. ما اخیرا شش امتیاز خوب گرفته‌ایم و نتایج هفته گذشته ما را دوباره در کورس قرار داده است. هیچ تفاوتی بین تیم‌هایی نیست که برای رتبه چهارم تلاش می‌کنند. ما باید روی این موضوع تمرکز کنیم.»
  

 

هری ردنپ: گرت بیل به بازی مقابل میلان می رسد

سرمربی تاتنهامی ها همچنین در مورد لوکا مودریچ اعلام کرد با توجه به اینکه این ستاره کروات تنها 10 روز قبل تحت عمل جراحی قرار گرفته، مطمئنا نمی تواند مقابل میلان به میدان برود

EPL :Gareth Bale, Tottenham Hotspur v Fulham (Getty Images)
 
هری ردنپ، سرمربی تاتنهام، انتظار دارد گرت بیل و رافائل فن در فارت، دو ستاره تیمش به موقع به شرایط مطلوب برسند و بتوانند تیم شان را در دیدار سه شنبه شب مقابل میلان همراهی کنند.
ردنپ پیش از این اعلام کرده بود فن در فارت در فهرست تیم برای دیدار مقابل میلان حضور خواهد داشت اما بیل به این دیدار نخواهد رسید.
با این وجود او اکنون شانس حضور ستاره ولزی اش در دیدار سه شنبه شب را کاملا رد نکرد.
ردنپ در گفتگو با خبربگاران گفت:" اگر بخواهم صادق باشم، مطمئن نیستم. من چیزی نمی دانم اما متخصصان گفته اند او به این بازی خواهد رسید.
در حال حاضر ترجیح می دهم فکر کنم او نمی تواند تیم را در مقابل میلان همراهی کند.
او برای اینتر مشکلات زیادی ایجاد کرد. همه کسانی که آن بازی را دیدند اکنون در مورد بیل سوال می کنند."
او همچنین در مورد شرایط رافائل فن در فارت گفت: باید صبر کنیم و بینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما او احتمالا می تواند تیم را همراهی کند."
سرمربی تاتنهامی ها همچنین در مورد لوکا مودریچ اعلام کرد با توجه به اینکه این ستاره کروات تنها 10 روز قبل تحت عمل جراحی قرار گرفته، مطمئنا نمی تواند مقابل میلان به میدان برود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.