۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

چند خبر از شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا

بایرن مونیخ به دنبال آدریانو، مدافع بارسلونا

این بازیکن برزیلی تا تابستان 2014 با بارسا قرارداد دارد اما اگر پیشنهاد قابل قبولی برای او ارائه شود، مدیران بارسا برای فروش او تردید نخواهند کرد

به گزارش نشریه بیلد، مدیران باشگاه بارسلونا به آدریانو، مدافع جوان تیم شان، اجازه داده اند در تابستان نوکمپ را ترک کند و اکنون بایرنی ها آماده اند تا با این بازیکن قرارداد امضا کنند.
بایرنی ها مدت هاست که در بازار به دنبال یک مدافع چپ هستند و پیش از این بازیکنانی مانند فابیو کوئنترائو از بنفیکا و بنو ترمولیناس، ستاره بوردو را زیر نظر داشتند. اما آنها اخیرا تمام توجه شان را به خرید آدریانو 24 ساله از بارسلونا معطوف کرده اند.

آدریانو در تابستان 2010 از سویا به بارسلونا پیوسته اما تاکنون نتوانسته در ترکیب آبی و اناری ها چندان تاثیر گذار ظاهر شود. به همین دلیل گفته می شود در تابستان آینده این باشگاه را ترک خواهد کرد.
این بازیکن برزیلی تا تابستان 2014 با بارسا قرارداد دارد اما اگر پیشنهاد قابل قبولی برای او ارائه شود، مدیران بارسا برای فروش او تردید نخواهند کرد.

بلکبرن 24 میلیون یورو برای میرکو ووچینیچ می‌پردازد‌

باشگاه پولدار انگلیسی به دنبال مهاجم رم است.

Mirko Vucinic - AS Roma (Getty Images)
 
بلکبرن به دنبال آن است که پیشنهادی 24 میلیون یورویی برای خرید میرکو ووچینیچ، مهاجم رم ارائه دهد.
ووچینیچ از سال 2007 که به رم پیوست مرتبا گل‌زنی کرده و عملکرد او باعث جلب توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی شده و منچستریونایتد و یوونتوس هم خواهان او هستند.
این مهاجم قدرتمند هفته‌ای 83 هزار یورو دستمزد می‌گیرد که البته مانع بزرگی به شمار می‌رود چرا که او خواهان افزایش دستمزد فعلی خود هم هست.
رم قصد دارد ووچینیچ را نگه دارد و باشگاه بلکبرن برای خرید او باید پیشنهادی بسیار بالا هم برای باشگاه و هم برای دستمزد شخصی او ارائه کند.
این بازیکن 27 ساله در هر سه فصل گذشته گل‌های دورقمی برای رم زده است.

یووه، به دنبال فارفان، بازیکن شالکه

جفرسون فارفان در رادار بینکونری قرار گرفته است

German Cup: Jefferson Farfan, Tobias Werner (Getty Images)
 
سران باشگاه یوونتوس،جفرسون فارفان مهاجم باشگاه شالکه را زیر ذره بین دارند و ممکن است در بازار نقل و انتقالات تابستانی برای به خدمت گرفتن او وارد عمل شوند.
روزنامه گاتزتا دلوسپورت در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه ایتالیایی روز سه شنبه در ورزشگاه مستایا حاضر بودندتا عملکرد این بازیکن را در دیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل والنسیا زیر ذره بین بگیرند.
این ستاره 26 ساله می تواند در جناحین هم بازی کند و سران بینکونری تمایل زیادی دارند تا در فصل آینده از این بازیکن بهره ببرند.
پیش از این شنیده می شد که باشگاه های اتلتیکومادرید و سویا هم تمایل زیادی به جذب این ستاره پرویی دارند.

میلان به دنبال مهاجم: ماریو بالوتلی یا نیکلاس بنتنر؟

آنها نیکلاس بنتنر از آرسنال را هم زیر نظر دارند.

ضعف میلان در لیگ قهرمانان باعث شده آنها به دنبال مهاجم جدیدی باشند و ماریو بالوتلی از منچسترسیتی را دوباره زیر نظر بگیرند.
مدیران باشگاه از عملکرد روبینیو و زلاتان ایبراهیموویچ در دیدار با تاتنهام راضی نیستند و برای فصل بعد برنامه‌ریزی کرده‌اند.
بالوتلی مدت‌هاست مورد توجه میلان است اما روبرتو مانچینی، مربی سیتی گفته بود این بازیکن در ایست‌لندز خوشحال است.
بالوتلی جانشینی برای ایبراهیموویچ می‌شود که اغلب نتوانسته در دیدارهای بزرگ بدرخشد.
مینو رایولا هم مدیر برنامه هر دو بازیکن است.
نیکلاس بنتنر از آرسنال هم مد نظر میلان است. روبین فان‌پرسی به فرمی عالی بازگشته و به همین دلیل، مهاجم دانمارکی فرصت زیادی برای درخشش نیافته.
اگر او بخواهد ورزشگاه امارات را ترک کند میلان به فکر او هم خواهد بود.

تاتنهام به دنبال جذب لوئیس فابیانو

پس از ابراز تمایل میلان برای جذب لوئیس فابیانو، سران تاتنهام هم به فکر جذب این ستاره برزیلی افتاده اند

به نظر می رسد که باید نام تاتنهام را  هم به لیست مشتریان لوئیس فابیانو اضافه کرد
این ستاره برزیلی اخیرا در صحبتهایی اعلام کرده که در نظر دارد تا رختکن سویا را ترک کند و به نظر او زمان حضورش در این تیم به سر آمده و پیش از این سران میلان نسبت به جذب او ابراز تمایل کرده بودند.
اکنون روزنامه سان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه شمال لندنی هم تمایلشان را برای خریداری این مهاجم 30 ساله اعلام کرده اند.
تاتنهام سه شنبه شب در سن سیرو مقابل میلان قرار گرفت و با گل پیترکراوچ توانست روسونری را از پیش رو بردارد.


مسی: مطمئنم فابرگاس به بارسلونا می‌آید

ستاره بارسلونا از آمدن فابرگاس از آرسنال مطمئن است.

UEFA Champions League  - Arsenal vs Barcelona , Lionel Messi and Cesc Fabregas(Getty Images)
 
لیونل مسی بر این باور است که سسک فابرگاس، ستاره آرسنال به بارسلونا خواهد پیوست.
مسی می‌گوید این انتقال اجتناب‌ناپذیر است و برتری بارسلونا و احتمال قهرمانی با این تیم برای او آن قدر جذاب است که نتواند مقاومت کند.
مسی گفت: «به نظرم در نهایت سسک کاری را انجام می‌دهد که حس می‌کند باید انجام دهد؛ بارسلونا هم همین طور.
مطمئنم که او می‌خواهد به بارسلونا بیاید، چون درک کرده که این تنها باشگاهی است که می‌تواند در آن پیروز شود.»
بارسلونا 8 مارس در نوکمپ دیدار برگشت لیگ قهرمانان مقابل آرسنال را برگزار می‌کند

یوونتوس به دنبال جذب جوزپه روسی

سران باشگاه بینکونری در فکر جذب ستاره ایتالیایی ویارئال هستند

Copa del Rey: Giuseppe Rossi (Villarreal) (Getty images)
 
سران باشگاه یوونتوس ، پس از تماشای بازی جوزپه روسی در رقابتهای لیگ اروپا، به فکر خریداری ستاره ایتالیایی باشگاه ویارئال افتاده اند
توتوسپورت در گزارشی به این نکته اشاره کرده که فابیو پاراتیکی،مدیر فنی باشگاه بینکونری اعلام کرده که پنجشنبه شب در ورزشگاه سن پائولو، بازی روسی را زیر ذره بین گرفته
روسی در آن دیدار نتوانست به گلی برسد و بازی با تساوی بدون گل پایان یافت ولی عملکرد این ستاره ایتالیایی نظر مثبت سران بینکونری را به خود جلب کرده و اکنون صحبتهایی از تلاش سران این تیم برای خریداری روسی در بازار تابستانی به گوش می رسد
کوین گامیه رو، مهاجم لوریان هم مد نظر سران بینکونری است .
هرچند که یووه برای جذب این مهاجم جوان و 23 ساله فرانسوی باید با تیمهای مختلفی در اروپا رقابت کند.شنیده می شود که سران والنسیا هم تمایل زیادی به جذب او دارند.

رئال مادرید به دنبال آندریاس بک

آنها مدافع ارزشمند هوفنهایم را در تابستان می‌خواهند.

Bundesliga: TSG 1899 Hoffenheim - FC Stpauli, Andreas Beck; Fin Bartels (Getyt Images)
 
رئال مادرید در تابستان به دنبال خرید آندریاس بک، مدافع هوفنهایم خواهد بود.
اسکای اسپورتس نیوز به این نکته اشاره کرده که این مدافع کناری متولد روسیه، که بازی ملی هم برای آلمان انجام داده، گزینه احتمالی برای بازیکن ذخیره سرخیو راموس خواهد بود.
چندین باشگاه بزرگ اروپایی این بازیکن 23 ساله را زیر نظر دارند و بایرن مونیخ، بروسیا دورتموند و یوونتوس بیش از همه او را می خواهند.
قرارداد او با هوفنهایم در تابستان 2012 تمام می‌شود و باشگاهش ترجیح می‌دهد به جای آن که او را یک سال بعد به صورت رایگان از دست بدهد، از فروشش پول به دست بیاورد.
گفته می‌شود پیشنهاد حدود 6 میلیون یورویی برای خرید این مدافع سابق اشتوتگارت کافی است. البته در پایان فصل احتمالا جنگ قیمت بر سر او در بگیرد.
گفته می‌شود مادرید همچنین به دنبال مایکون هم هست.

منچستر بدنبال ماریو گوتزه

منچستری ها عملکرد ماریو گوتزه تحت نظر گرفته اند

ماریو گوتزه جوان 18 ساله بورسیا دورتمند فصل فوق العاده ای را به همراه این تیم تجربه می کند او یکی از پدیده های این فصل بوندس لیگا و از آینده های آلمان محسوب می شود و توانسته برای دورتمند در این فصل 4 گل به ثمر برساند و نقش موثری در صدر نشینی بورسیا دورتمند در جدول بوندس لیگا داشته باشد.

به نقل از بیلد الکس فرگوسن سرمربی اسکاتلندی منچستر یونایتد برای جایگزینی پل اسکولز هافبک کهنه کار یونایتدی ها ماریو گوتزه را بهترین گزینه می داند و برای تصمیم گیری بهتر در مورد او گروهی را برای تحت نظر قرار دادن وی راهی دورتمند کرده است.

قیمت این هافبک بااستعداد آلمانی 8 میلیون پوند برآورد شده بود که با توجه به پیشرفت و درخشش فوق العاده او در این فصل دورتمندی ها برای انتقال او مبلغ 12 میلیون پوند را در نظر گرفته اند. به نظر می رسد تصمیم منچستری ها به خدمت گرفتن گوتزه در تابستان سال آینده جدی باشد.
 

جابجایی پاتو و سرخیو راموس بین میلان و رئال

رئال ها علی رغم به خدمت گرفتن آدبایور به خرید یک مهاجم جدید فکر می کنند

شایعات اخیر در مورد رابطه تیره مورینیو و سرخیو راموس موجب شده تا شایعاتی در مورد احتمال پیوستن این مدافع ملی پوش اسپانیایی به میلان و حضور الکساندر پاتو، مهاجم برزیلی روسونری در سانتیاگو برنابئو منتشر شود.
شباهت سبک بازی پاتو با روبینیو و کاسانو موجب شده تا بسیاری اعتقاد داشته باشند حضور همزمان آنها در ترکیب میلان باعث کاهش تاثیر آنها در بازی تیم شان شود.
نشریه کوریه ره دلو اسپورت ادعا کرد کریم بنزما، مهاجم فرانسوی و ناموفق رئال، در تابستان آینده این باشگاه را ترک خواهد کرد و این فرصت را برای این باشگاه فراهم می کند تا پاتو را به خدمت بگیرند. در مقابل سرخیو راموس نیز می تواند به میلان برود و به این ترتیب نیازهای هر دو باشگاه برطرف شود.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.