۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

مشخصات ارزانترین و گرانترین تلفن همراه در جهان


در دهه ۱۹۸۰ که موبایل‌ها برای اولین بار عرضه شدند، به اندازه یک آجر بودند، چند هزار دلار قیمت داشتند و فقط تاجران ثروتمند و صاحبان مشاغل پردرآمد از آن‌ها استفاده می‌کردند. اما امروزه شما می‌توانید یک گوشی تلفن همراه را با قیمتی ارزان‌تر از یک فنجان قهوه خریداری کنید.

در این میان شاید مقایسه گرانترین و ارزانترین تلفن همراه در جهان چندان هم خالی‌ از لطف نباشد !!!!
به گزارش ورد آی تی , آیفون هشت میلیون دلاری که با طلا، پلاتین و الماس پوشانده شده، گران‌ترین تلفن همراه جهان شناخته شده است .
طراح انگلیسی که دستگاه‌های گران‌قیمت می‌سازد، دو گوشی آیفون ۴ اپل را برای یک بازرگان استرالیایی طراحی کرده است.
این دو گوشی با داشتن برچسب قیمت هشت میلیون دلار در صدر فهرست گران‌ترین تلفن‌های همراه جهان قرار دارند و هر یک از طلای زرد و پلاتین ساخته شده و ۵۰۰ الماس بدون نقص دارند که در کل به صد قیراط می‌رسند.

در این دو گوشی دکمه مرور با پلاتین و یک الماس ۷٫۴ قیراطی ساخته شده و لوگوی اپل در پشت تلفن به تنهایی با ۵۳ الماس پوشانده شده است.
حال جالب است بدانید‌ گوشی آلکاتل دقیقا در نقطه مقابل است !!!!!


کارفون‌ورهاوس که بزرگ‌ترین خرده‌فروش مستقل تلفن‌های همراه در اروپاست، به تازگی فروش ارزان‌ترین تلفن همراه را به قیمت ۹۹ پنی (۱۶۷۰ تومان) آغاز کرده است. چارلز داتسون بنیان‌گذار و رئیس کارفون‌ورهاوس در این باره گفت: «این ارزان‌ترین موبایلی است که تاکنون به فروش رفته است. ما از روز جمعه فروش آلکاتل OT-209 را در سراسر انگلستان آغاز کردیم. البته علی‌رغم قیمت بسیار پایین این تلفن‌های همراه، بعید می‌دانم در کریسمس امسال استقبال چشمگیری از آن‌ها صورت گیرد».
او ادامه داد: «این روزها اگر شما نتوانید با تلفن همراهتان به سایت‌های اجتماعی سری بزنید و ای‌میل خود را چک کنید، نباید انتظار فروش بالایی هم داشته باشید. اما به هر حال مشتری‌ها می‌توانند فقط با پرداخت ۹۹ پنی برای یک گوشی همراه و ۱۰ پوند (۱۶۷۰۰ تومان) برای خرید یک خط ارتباطی صاحب موبایل شوند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.