۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

مروری بر هفته 22ام بوندسلیگا



مروری بر هفته 22ام بوندسلیگا
لوئی فن گال در دیدار برابر هافنهایم زیر ذره بین مدیران باشگاه قرار دارد



شکست 3 بر 2 بایرن برابر کلن در هفته گذشته بوندسلیگا و در حالی که با حساب 2 بر صفر از حریف پیش بودند منجر به سقوط دو پله ای آنها در جدول رده بندی و اختلاف 15 امتیازی از دورتمند صدر نشین شد.
کارل هانس رومینیگه مدیر باشگاه در اظهار نظری پس از این دیدار گفت:" مشکل اصلی تیم بی دقتی بازیکنان است و اینکه منتظر توقف دورتمند باشیم مضحک و خنده دار است."

تصمیمات فن گال مبتنی بر اجازه انتقال مارک فن بومل کاپیتان تیم به آث میلان آن هم به صورت بازیکن آزاد و استفاده از شواین اشتایگر و توماس مولر در خطوط غیر تخصصی و حضور تیموشک در خط دفاعی کمی بحث برانگیز است.

فن گال در مورد نتایج بدست آمده گفت:" مشکل در داخل باشگاه است و دلیل این نتایج اشتباهات خودمان است."
عدم شرایط خوب بازیکنان موثر تیم و مصدومیت زیاد و عدم حضور آرین روبن و فرانک ریبری در بسیاری از دیدارهای این فصل یکی دیگر از مشکلات فن گال محسوب می شود.

روبن پس از بهبود سرماخوردگی و ریبری نیز پس از سپری شدن دوره نقاهت می توانند جزء گزینه های انتخابی فن گال برابر هافنهایم محسوب شوند از 52 دیدار بوندسلیگایی پس از پیوستن روبن به بایرن این دو تنها در 8 دیدار از ابتدا و در کنار هم در ترکیب بایرن قرار داشتند.

هافنهایم در رتبه هفتم جدول رده بندی و تنها دو پله پایین تر از باواریایی ها قرار دارند از نکات جالب این دیدار حضور لوئیس گوستاوو هافبک سابق هافنهایم در ترکیب بایرن و دیوید آلابا بازیکن بایرن که به صورت قرضی به هافنهایم منتقل شده است مقابل تیم های سابق خود خواهد بود.

اما در دیگر بازی های این هفته ولفسبورگ با تغییرات که در کادر فنی خود انجام داده و با اخراج مک لارن تحت نظر لیتبارسکی به مصاف هامبورگ می رود.

شالکه میزبان فرایبورگ و اشتوتگارت میزبان تیم رده نهمی نورنبرگ و فرانکفورت از لورکوزن میزبانی خواهد کرد. مونشن گلادباخ در حالی به مصاف سنت پائولی می رود که دانته مدافع خود را بدلیل اخراج در دیدار برابر اشتوتگارت در اختیار نخواهد داشت.

در دیدار آخر روز شنبه دورتمند میهمان کایزرزلاترن خواهد بود و دو دیدار انتهایی این هفته را یک شنبه شب ماینس با کلن و وردربرمن با هانوفر برگزار خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.