۱۳۹۰ فروردین ۲۴, چهارشنبه

لیگ قهرمانان-ماموریت ناتمام معدنچی ها

ماموریت ناتمام معدنچی ها

امشب تمام آلمان آبی پوش است، شالکه دیدار برگشت را نیز پر قدرت به پایان می رساند.

آبی های سلطنتی با نتیجه ای که در دیدار رفت در سن سیرو رقم زدند امشب با آرامش بیشتری از میهمان خود پذیرائی خواهند کرد. اینتر قهرمان فصل گذشته رقابت ها تا اینجای مسابقات نیز با چاشنی شانس صعود کرده است آنها در رقابتهای گروهی عملکرد مقتدرانه ای نداشتند و در دور بعدی مقابل بایرن نیز در هر دو دیدار رفت و برگشت با خوش شانسی تمام گل های بیشتری دریافت نکردند احتمال پیروزی بایرن برابر آنها با نتیجه ای مشابه  و حتی پر گل تر از آنچه شالکه رقم زد نیز وجود داشت ولی با بی دقتی مهاجمان و خوش شانسی اینتری ها توپ ها به گل ننشست و اشتباهات مفرط خط دفاعی بایرن مزید بر علت شد تا اکنون اینتر تاوان سختی مقابل دیگر تیم آلمانی بدهد.

بهر حال با توجه به نتیجه قاطع دیدار رفت و نیاز اینتر به پیروزی 4 بر 0 مقابل شالکه و آنهم در جهنم گلزنکرشن رانگنیک مربی خوش فکر آبی های سلطنتی با دست کم نگرفتن حریف در این دیدار، کار صعود به نیمه نهایی را به سوت پایان این بازی موکول می کند و می گوید:" ما باید دیدار را با نتیجه 0 بر 0 شروع کنیم ." اظهار نظر رانگنیک بیانگر این است که آنها بهیچ وجه علاقه ای به دفاع کردن در این دیدار ندارند و با توجه به حملات پردامنه ای که از سوی اینتری ها محتمل خواهد بود به نظر فضاهای زیادی در اختیار مهاجمان فرصت طلب شالکه برای گلزنی قرار خواهد گرفت. غیبت فارفان بدلیل سه کارته شدن در دیدار امشب بیش از آنکه بدشانسی آبی ها لقب بگیرد می توان آنرا یکی دیگر از خوش شانسی های یاران لئوناردو محسوب کرد.

رانگنیک در آستانه هدایت شالکه به نیمه نهایی لیگ قهرمانان است. او در ادامه می گوید:" من نمی توانم با خیالی آسوده به این بازی فکر کنم مگر اینکه ما بتوانیم در 5 دقیقه 2 تا 3 گل به اینتر بزنیم." به نظر تمامی اظهارت رانگنیک 52 ساله در جهت بیدار کردن تیم و هشدار به بازیکنان برای تلاش بیشتر در دیدار امشب می باشد. نتیجه درخشان 5 بر 2 در سن سیرو برای اولین بار توسط یک تیم آلمانی در زمین ایتالیا کسب شده است.

رائول ستاره اسپانیایی شالکه نیز نظری مشابه مربی دارد و احتیاط برابر اینتر زخم خورده را برای صعود به نیمه نهایی لازم می داند. رائول 33 ساله که توانست 70 امین گل خود در لیگ قهرمانان را هفته گذشته در سن سیرو به ثمر رساند می گوید:" آلمانی ها برای صعود به نیمه نهایی هنوز هم به تمرکز بیشتری احتیاج دارند. ما باید به اینتری ها احترام بگذاریم و با جدیت در این دیدار حاضر شویم زیرا آنها برای جبران نتیجه رفت یک بازی انتحاری را در آلمان خواهند داشت. ما باید عملکرد خوب خود را بار دیگر مقابل آنها به نمایش بگذاریم تا از حضور خود در جمع چهار تیم نهایی اطمینان حاصل کنیم."

نیاز اینتر به 4 گل و با توجه به حضور وزلی اشنایدر و ساموئل اتوئو در خط حمله آزمون بزرگی را پیش روی کاپیتان و ستاره جوان آبی ها مانوئل نوئر خواهد گذاشت و به نظر او تنها کسی باشد که بتوان برای صعود شالکه روی او حساب ویژه ای باز کرد.

شالکه تاکنون و با توجه به اینکه در رتبه نهم بوندسلیگا جای دارد عملکرد قابل قبولی در لیگ قهرمانان اروپا داشته است. شکست تحقیر آمیز قهرمان در جلوی دیدگان هواداران خود کار بزرگی بود که یاران رانگنیک از عهده آن برآمدند. رانگنیک ادامه می دهد:" هرگونه صحبت در مورد نیمه نهایی زود است ما هنوز در نیمه نهایی نیستیم ولی شانس زیادی برای حضور در جمع 4 تیم داریم."

لئوناردو مربی جوان اینتر همچنان خود و تیمش را با روحیه نشان می دهد و می گوید:" من نمی گویم که نیاز به معجزه داریم ولی کار سختی خواهیم داشت. چه کسی می تواند پیش بینی کند که نتیجه ای را که شالکه در سن سیرو گرفت ما در آلمان کسب نکنیم؟". البته بسیاری از کارشناسان شانسی برای اینتر در این دیدار قائل نیستند هر چند که بازیکنان و کادر فنی میلانی ها نظرات متفاوتی داشته باشند ولی صعود اینتر به نظر یکی از حوادث عجیب تاریخ مسابقات لقب خواهد گرفت.

بهر روی کار اینتر برای صعود به چیزی مانند معجزه نیاز خواهد داشت قدرت خط دفاعی شالکه و فرم ایداه آل نوئر در این فصل و حضور تماشاگران پر شور شالکه می تواند آبی ها را به صعود امیدوار کند.

اخبار دو تیم:
شالکه: غیبت فارفان بدلیل محرومیت و مصدویمت کریتیئاس (کشیدگی عضله) و صدمه دیدگی متزلدر از ناحیه بینی حضور این دو بازیکن در ترکیب را کمی دچار تردید کرده است. رانگنیک می گوید:" این دو احتمالا بتوانند مدتی را در زمین حضور داشته باشند." کلاوس یان هانتلار و کریستف موریتس بهمراه کریستین پاندر از دیگر مصدومان شالکه در این دیدار هستند.

اینتر: لئوناردو از بازگشت لوسیو به ترکیب اینتر استقبال خواهد کرد آنها در این دیدار چیوو را بدلیل محرومیت و والتر ساموئل را بدلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

آخرین دیدار دو تیم در لیگ های داخلی:
شالکه: معدنچی ها هفته گذشته موفق شدند تا در اولین دیدار خانگی خود با مربیگری رانگنیک یاران ماگات را با گل یورادو شکست دهند شالکه در سومین دیدارش با کادر فنی جدید پیروز شد و رکورد 100% پیروزی برای رانگنیک بدست آمد. گل پیروزی بخش شالکه برابر ولفسبورگ در حالی توسط یورادو به ثمر رسید که این بازیکن در 17 دیدار گذشته خود موفق به گلزنی نشده بود.

اینتر: اینتری ها نیز هفته گذشته را با پیروزی به اتمام رساندند آنها با گلزنی مایکون و کامبیاسو موفق شدند کی اوو ورونا را شکست دهند. مایکون تاکنون هشت بار موفق به گلزنی در باشگاه و بازیهای تیم ملی شده است و کامبیاسو نیز توانست ششمین گل خود در سری آ را جشن بگیرد. اینتری ها در این فصل تحت هدایت لئوناردو موفق به کسب 40 امتیاز از 51 امتیاز ممکن شدند.

آیا میدانید که:
تنها یک تیم توانسته است در کل رقابت های اروپایی شکست خانگی با اختلاف سه گل را در دیدار برگشت جبران کند. در لیگ اروپای فصل 10-2009 اسلوان لیبرک جمهوری چک در دیدار رفت در زمین دینامو بوخارست با حساب 3 بر 0 پیروز شد ولی تیم رومانیایی توانست این نتیجه را در بازی برگشت جبران کند و در ضربات پنالتی با حساب 9 بر 8 مقابل حریف خود پیروز شود و به مرحله بعدی صعود کند.

ترکیب احتمالی دو تیم:
شالکه: مانوئل نوئر- اوچیدا، هائودز، ماتیپ، سارپی- پاپادوپولوس، یورادو- دراکسلر، بائومجان- رائول، ادو

اینتر: ژولیو سزار- مایکون، لوسیو، رانوکیا، ناگاتومو- کامبیاسو، استانکوویچ، زانتی- اسنایدر- اتوئو، میلیتو
وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران – سعید محمدخواه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.