۱۳۹۰ اردیبهشت ۶, سه‌شنبه

رگه های طلا در معدن گلزنکرشن


رگه های طلا در معدن گلزنکرشن

مهمترین دیدار شالکه با سرمربیگری رالف رانگنیک


آبی های سلطنتی برای رسیدن به فینال رویایی در ویملی تنها یک قدم فاصله دارند. رائول می گوید:" منچستر تیم تاکتیکی است و قابل قیاس با اینتر نیست، اما همانگونه که به همه قول داده ایم آنها را شکست خواهیم داد." رائول مهاجم اسپانیایی شالکه بهترین گلزن لیگ قهرمانان است او 73 گل در این بازی ها به ثمر رسانده و از این حیث رکوردار است. رائول در مرحله نیمه نهایی مقابل منچستر بازی کرده است او در فصل 2000-1999 و 03-2002 و رئال را برای پیروزی مقابل آنها کمک کرده است.

رائول تنها بازیکن آبی ها نیست که به مصاف امشب مشتاق به نظر می رسد. کریستف متزلدر مدافع شالکه می گوید:" منچستری ها تجربه و کیفیتی باور نکردنی دارند تمام فوتبال دوستان جهان اکنون به گلزنکرشن چشم دوخته اند ما با پیروزی در این دو بازی به آنها نشان خواهیم داد که مسیر ما در لیگ قهرمانان همچنان ادامه دارد."



منچستری ها با پیروزی 1 بر 0 مقابل اورتون به 19 امین قهرمانی خود در لیگ برتر جزیره نزدیک شده اند و با روحیه ای مناسب به جهنم گلزنکرشن خواهند آمد. مانوئل نوئر دروازه بان و کاپیتان شالکه می گوید:" منچستری ها واقعا احساس خوبی پس از پیروزی برابر اورتون خواهند داشت اما ما می دانیم که ما می خواهیم شانس حضور در فینال را بدست آوریم. من از مواجه با آنها تا حدودی نگران شدم ولی واقعا خوشحالم که دیدار رفت در زمین خودمان بازی می کنیم."

سرمربی معدنچی ها به خوبی از قدرت منچستری ها آگاه است اما امیدوار است بتواند با حمایت هواداران متعصب شالکه شیاطین سرخ را در جهنم گلزنکرشن زمین گیر کند. رالف رانگنیک دیدار نیمه نهایی برابر منچستر را بزرگترین بازی خود توصیف می کند. از سوی دیگر سر آلکس فرگوسن از تجربه تیم خود به عنوان نقطه اعتماد به نفس آنها یاد می کند اما نگرانی های خود را نیز از حضور در گلزنکرشن مخفی نمی کند.

رالف رانگنیک سرمربی شالکه
"هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. ما به خوبی می دانیم که منچستر از سازماندهی بهتری نسبت به اینتر برخوردار است. بنابراین کسب پیروزی آسان نخواهد بود. ما همچنین باید در دفاع نیز هوشیار باشیم. و باید بدانیم کسب نتیجه نزدیک امید ها را برای منچستری ها در دیدار برگشت زنده نگاه خواهد داشت."

"ما می دانیم که منچستری ها بازیکنان هجومی بسیاری در اختیار دارند به خصوص در کناره های زمین آنها بازیکنان موثری دارند اگر پاتریس اورا در خط دفاع در نظر بگیریم آنها حداقل 5 بازیکن با این سبک بازی در اختیار دارند. آنها تعادل خوبی بین دفاع و حمله دارند."

" بازیکنان آنها زمان زیادی است که در کنار هم به این سبک بازی میکنند و کاملا با خصوصیات هم آشنایی دارند. همانطور که در رسانه ها نیز بیان شده است و به درستی این بزرگترین دیدار ما خواهد بود. مطمئنا در این دو بازی منچستر شانس های بیشتری نسبت به ما از دست خواهد داد و ما متمرکز خواهیم ماند ما اغلب از این سبک بازی لذت می بریم."

" سر آلکس فرگوسن مربی با تجربه ای است تیم وی نیز تجربه بالایی در این رقابت ها دارد آنها کیفیت بهتری نسبت به اینتر دارند و ما نیز تیم جوانی در اختیار داریم و امیدواریم که جوانی بازیکنان ما موجب ناکامی نشود. ما به مانند بازی با اینتر با نظم و انظباط بازی خواهیم کرد و امیدوارم امشب نتیجه خوبی کسب کنیم."


وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران – سعید محمدخواه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.