۱۳۸۹ اسفند ۲۶, پنجشنبه

گزارش ویژه: کدام دیدارها را می‌خواهید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان ببینید؟

گزارش ویژه: کدام دیدارها را می‌خواهید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان ببینید؟



جمعه قرعه‌کشی در ساعت 14:30 به وقت تهران (12:00 به وقت اروپای مرکزی) برگزار می‌شود. هشت تیم از سرتاسر اروپا با اضطراب این قرعه‌کشی را دنبال می‌کنند تا ببینند برای رسیدن به فینال ویمبلی چه مسیری را باید بپیمایند.
گزارش مستقمی سایت گل از قرعه‌کشی از ساعت 14:00 آغاز می‌شود و ما تمام اخبار، دیدگاه‌ها و واکنش‌هایی که می‌خواهید را خواهیم داشت. کارشناسان ما هر چهار قرعه را بررسی خواهند کرد.
در میان هشت تیم درگیر، بارسلونا تیم برتر به نظر می‌رسد، منچستریونایتد شکست‌ناپذیر بوده، رئال مادرید سرانجام طلسم را شکسته و چلسی امیدوار است که سرانجام، امسال سال آنها باشد. اینتر نشان داده که نباید دست کم گرفته شود و تاتنهام، شالکه و شاختار دونتسک هم در طول مسیر طرفداران را شگفت‌زده کرده‌اند. باید ببینیم چه دیدارهایی در پیش است.

انگلیسی‌ها از بارسلونا می‌ترسند اما مطمئن هستند که به جمع چهار تیم برتر می‌رسند
امر سینگ، سردبیر بخش انگلیس سایت گل می‌گوید: «این سالی عالی برای انگلیس است و سه تیم به دنبال رسیدن به ویمبلی هستند. اگر انگلیسی‌ها به بارسلونای ترسناک یا به هم نخورند، هر سه تیم می‌توانند به نیمه‌نهایی برسند.
در منچستریونایتد رونی و ارناندس به هماهنگی خوبی رسیده‌اند. چلسی درخشش فوق‌العاده‌ای ندارد اما رو به جلو حرکت می‌کند و کارلو آنچلوتی را هم دارد، و تاتنهام هم بی‌باک است و رکورد آنها در دیدارهای قبلی نشان می‌دهد نباید دست کم گرفته شود.»

اسپانیا به دنبال فینال ال‌کلاسیکو: «ما دو تیم برتر را داریم»
سرخیو آگیلرا، سردبیر بخش اسپانیایی سایت گل می‌گوید: «ال‌کلاسیکو در دیدار نهایی لیگ قهرمانان؟ این رویای هر فردی در اسپانیا است، از طرفداران
گرفته تا رسانه‌ها، و از بازیکنان تا مربیان.
رئال مادرید از طلسم رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی عبور کرده و لیون را برای این کار له کرده. برد بارسلونا مقابل آرسنال هم فوق‌العاده بود. روشن است که هر دو تیم کاندید رسیدن به فینال هستند. هر دو تیم بزرگان اروپا هستند و هر تیمی می‌خواهد از آنها اجتناب کند.»

ایتالیا، شگفت‌زده از ماندن اما به دنبال حفظ روحیه قهرمانی
سرجیو کزی، سردبیر بخش ایتالیای سایت گل می‌گوید: «کمی شگفت‌زده شدیم که حتی در قرعه‌کشی حضور داریم. در دور رفت همه مطمئن بودیم که
همه تیم‌هایمان حذف می‌شوند، ولی اینتر نشان داد که چرا مدافع عنوان قهرمانی است.
هرچند تنها یک تیم از ما مانده ولی انتظارات بسیاری از قرعه‌کشی داریم، چون سناریوهای جذاب بسیاری می‌تواند شکل بگیرد. آیا ژوزه مورینیو به سن‌سیرو برمی‌گردد؟ آیا بارسلونا انتقام می‌گیرد؟ آیا باز هم به تاتنهام می‌خوریم؟ باید دید.»

آلمانی‌ها منتظر قرعه آسان برای شالکه هستند
فرانسوا دوشاتو، کارشناس فوتبال آلمان می‌گوید: «با توجه به آشوبی که در باشگاه به‌پاست، بسیار تعجب دارد که شالکه تنها تیم بازمانده آلمانی‌هاست.»
البته آنها می‌خواهند از بارسلونا اجتناب کنند. با آن که مانوئل نویر را دارند، اما خط دفاعی آنها بسیار ضعیف‌تر از آن است که با مدعی جدی قهرمانی روبرو شوند. چلسی و یونایتد هم تیم‌های خطرناکی هستند، و طرفداران عموما دوست دارند تیمشان به شاختار، دیگر تیم نه چندان مدعی بخورد. بازی با رئال مادرید و اینتر دشوار خواهد بود اما ویژه: مسعود اوزیل به مصاف تیمی خواهد رفت که به دنبالش بود، و طرفداران هم فینال جام یوفا در سال 1997 با اینتر را فراموش نمی‌کنند، هرچند که تکرار آن بسیار دشوار است.»

هشدار اوکراین به بزرگان: شاختار را بنگرید
میشاییل یوخین، کارشناس اروپای شرقی سایت گل می‌گوید: «شاختار ماموریتی دارد: آنها در لیگ دینامو کیف را پشت سر می‌گذارند اما هنوز
نتوانسته‌اند در لیگ قهرمانان مانند رقیب همیشگی بدرخشند.
تیم میرچیا لوچسکیو بر این باور است که سرانجام می‌تواند به دستاوردهای پرشمار دینامو کیف برسد. آنها از مصاف با شالکه خوشحال می‌شوند، اما سفر به مادرید و بارسلونا انتظارات بالایی را در دونتسک رقم می‌زند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.