۱۳۸۹ اسفند ۲۱, شنبه

چه کسی جايگزين ونگال در فصل آينده خواهد شد

 
از هاينکس تا مورينيو!!!


چه کسی جايگزين ونگال در فصل آينده خواهد شد

يوپ هاينکس : دو سال پيش، هاينکس، هدايت تيم بايرن مونيخ را بر عهده داشت اما بيش از چند ماه طول نکشيد که از بايرن جدا شد و در حال حاضر سرمربی باشگاه بايرلورکوزن است، قرارداد اين مربی تا پايان فصل جاری است و هيچ صحبتی با سران لورکوزن درباره تمديد قرارداد خود انجام نداده است، رابطه بسيار خوب هاينکس با مديران باوارياييها، گمانه زنی های زيادی را در مطبوعات آلمان به وجود آورده است و بسياری معتقدند که مربی بعدی باوارياييها، يوپ هاينکس خواهد بود.

يو آخيم لو : يکی از گزينه های مديران باشگاه بايرن مونيخ برای هدايت اين تيم، لو، سرمربی تيم ملی فوتبال آلمان است، بسيار بعيد به نظر ميرسد که لو، تيم ملی فوتبال آلمان را يک سال قبل از مسابقات يورو 2012، ترک کند و هدايت تيم باشگاهی را بر عهده بگيرد.

يورگن کلوپ : در گذشته، مديران باشگاه بايرن مونيخ تقريبا با او صحبت قطعی بر سر هدايت اين باشگاه انجام داده بودند اما هيچکس متوجه نشد که چه اتفاقی رخ داد که کلينزمن در آن سال، سرمربی بايرن مونيخ شد، در حال حاضر سران باواريايی تمايل به مذاکره با اين مربی دارند اما به نظر ميرسد که کلوپ پيشنهاد بايرن، حتی اگر وسوسه انگيز هم باشد، رد خواهد کرد.

اوليور کان : زمانی که صحبت اسطوره و انگيزه ميشود، شايد هواداران بايرن مونيخ، نام اليور کان را بر زبان بياورند، بسياری معتقد هستند که او اگر مربيگری تيمی را قبول کند، نام خود را از بين خواهد برد، او در حال حاضر مشغول به تحصيل است اما بر طبق گفته های کان، او دوست دارد در بخش مديريتی فعاليت داشته باشد.

گاس هيدينگ : اين مربی هلندی معتقد است هميشه بايد برنده باشد، برای او تفاوتی نميکند که در چه تيمی فعاليت کند، برای او قهرمانی و موفقيت تيم مهم است، طی سالهای گذشته، مديران بايرن، سعی کردند با او مذاکره کنند اما تا به حال موفق نشدند که اين سرمربی را به خدمت بگيرند، شايد او تنها فردی باشد که بتواند، راه ونگال را ادامه دهد.

لوتار ماتيوس : فقط ميتوان يک چيز درباره ماتيوس گفت، اگر هوينس با او تماس بگيرد، بدون شک او با هدايت بايرن مونيخ، موافقت خواهد کرد.

آرسن ونگر : او سالهای پيش اعلام کرده بود که هيچ علاقه اي به فعاليت در ليگ آلمان ندارد، مسئولين بايرن مونيخ بارها به او پيشنهاد همکاری ارائه کرده بودند اما او تمام پيشنهادات اين باشگاه را رد کرده است.همچنين او تا سال 2014 ميلادی با باشگاه آرسنال قرارداد دارد و بسيار بعيد به نظر ميرسد که او به بايرن مونيخ بيايد.

کريستف دام : به طور کلی، هيچ رابطه خوبی با اولی هوينس ندارد، بارها هيئت مديره باشگاه قصد داشته است به او پيشنهاد ارائه دهد اما به خاطر مخالفت اولی هوينس از اين پيشنهاد صرف نظر شده است.

رافائل بنيتز : مربی سابق ليورپول و والنسيا، تابستان سال گذشته، سرمربيگری اينتر ميلان را به عهده گرفت اما به خاطر نتايج بد، از اين باشگاه اخراج شد، اين مربی اسپانيايی يکی از مربيان بزرگ جهان محسوب ميشود، از ديد کارشناسان، بنيتز در تمام تيمهايی که مسئوليت مربيگری را بر عهده داشته است، با سيستمی دفاعی بازی کرده است.

ماتياس سامر : اسم سامر اين روزها در مونيخ زياد به گوش ميرسد، چندی پيش، پيشنهاد باشگاه هامبورگ برای پست مديريت ورزشی اين باشگاه را رد کرده بود، بسياری ميگويند که اين پيشنهاد را به خاطر بايرن رد کرده بود و بايرن به غير از مسئله اخراج بايرن قصد داشت برای فصل بعد به او پيشنهاد همکاری در کادر مديريتی ارائه دهد اما به از نظر بسياری از کارشناسان، سامر گزينه خوبی برای باوارياييها نيست.

مارکو فان باستن : ستاره سابق فوتبال جهان، در مربيگری هيچ موفقيتی کسب نکرده است و هيچ تضمينی برای موفقيت بايرن وجود ندارد.

مهمت شول : سال گذشته، مسئوليت هدايت تيم دوم بايرن به عهده شول بود اما متأسفانه او نتوانست خواسته های مديران باواريايی را براورده کند و به همين دليل باشگاه بايرن مونيخ او را برای اخذ مدرک مربيگری به برلين فرستاد تا کورس مربيگری حرفه اي را بگذراند، بسياری در مونيخ ميگويند، او گوارديولای دوم در مونيخ خواهد شد، گوارديولا هم از مربيگری تيم دوم بارسلونا به سرمربيگری اين تيم رسيد.

فيليکس ماگات : او بارها با تيمهای مختلف آلمانی در بوندسليگا، قهرمان شده است، زمانی که سرمربی باشگاه بايرن مونيخ بود با اولی هوينس، مشکلات زيادی داشت و همين مسئله بازگشت او را به باشگاه بايرن مونيخ سخت خواهد کرد.

فرانک ريکارد : اين سرمربی هلندی در بارسلونا از سال 2003 تا 2008، روز های خوبی را پشت سر گذاشت، بعد از آن سرمربی باشگاه گالاتسرای ترکيه شد اما عملکرد او موفقيت آميز نبود، در حال حاضر او در يک قدمی عقد قرارداد با باشگاه اسپورتينگ ميباشد.

يوهان کرايف : اگر باوارياييها قصد داشته باشند تا يک مربی کاملا مخالف ونگال را به بايرن بياورند، بدون شک بايد به دنبال کرايف باشند، ميتوان گفت که ونگال و کرايف با هم دشمن واقعی هستند، اين در حالی است که کرايف از دوستان بسيار صميمی بکن بائر است و قيصر ميتواند از اين موقعيت استفاده کند و رسما با او وارد مذاکره شود.

اوتمار هيتسفيلد : از هيتسفيلد همه به عنوان مرد مهربان مونيخی ها ياد ميکنند، اگر مسئوليت هدايت بايرن مونيخ به هيتسفيلد واگذار شود، شايد روز های خوب بايرن مونيخ بازگردد اما بسياری از کارشناسان ميگويند: هيتسفيلد نميتواند با شرايط فعلی در بايرن موفق باشد، او با تيم ملی فوتبال سوئيس تا سال 2014 قرارداد دارد اما اگر بايرن قصد داشته باشد تا او را به خدمت بگيرد، ميتواند اينکار را انجام دهد.

کلاوس آئوگنتالر : او يکی از بازيکنان افسانه اي بايرن مونيخ به حساب ميايد، هم اکنون در اونترهاکينگ که تا مونيخ فاصله زيادی ندارد، زندگی ميکند، او هم اکنون در تيمی در دسته سه بوندسليگا فعاليت دارد و مشکل اينجاست که آيا ميتوان مربی را از دسته سوم به دسته اول دعوت کرد؟ همه ميدانند که آئوگنتالر در مربيگری، اطلاعات زيادی دارد و مربی بسيار خوبی است.

جيوانی تراپاتونی : او تجربه مربيگری در بايرن مونيخ را دارد اما بسيار بعيد به نظر ميرسد که او دوباره به اين باشگاه بيايد و هدايت تيم را بر عهده بگيرد.

اوتو ريهاگل : هيچکس نميداند و مشخص نيست که برای بار دوم به او اعتماد خواهند کرد و اين مسئوليت را در بايرن به خواهند داد يا خير؟

رودی فولر : مربی سابق تيم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بايرن مونيخ به نظر بسياری از کارشناسان ميتواند در بايرن مونيخ موفق باشد اما او از کار کردن در بايرلورکوزن لذت ميبرد و اين مسئله را بارها اعلام کرده است.
ژوزه مورينيو : اين پيشنهاد توسط چندی از اعضای باشگاه بايرن مونيخ که با جدايی ونگال موافق بودند، ارائه شده است، هواداران اين سرمربی پرتغالی ميگويند : " هر تيمی را که مورينيو مربيگری ميکند، موفق خواهد بود. "، با باشگاه رئال مادريد هنوز نتوانسته است موفقيت خوبی کسب کند و آن چه را که به هواداران قول داده بود را عملی کند.

منبع : تاگ زايتونگ
وبسايت رسمی کانون هواداران بايرن مونيخ در ايران_ترجمه و تاليف : حسين قربانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.