۱۳۹۰ خرداد ۱۲, پنجشنبه

ستاره‌های زن سينمای ايران كه مادر نشدند



در اكثر كشورهاي دنيا ستاره‌هاي زن‌ در اوج شهرت و محبوبيت‌شان نيز مادر مي‌شوند و حتي چندقلو به دنيا مي‌آورند. زيرا معتقدند مادر شدن انگيزه آنها را براي موفقيت، دوچندان مي‌كند حال اين‌كه در ذهن بازيگرهاي زن ما چه مي‌گذرد كه ترجيح مي‌دهند دنياي بدون بچه را براي خودشان انتخاب كنند



هديه تهراني؛ صورت سنگي
هديه تهراني، بدون ترديد يكي از مشهورترين بازيگران زن سينماي ايران بعد از انقلاب محسوب مي‌شود. ستاره صورت سنگي كه در آستانه 39 سالگي قرار دارد، تا به امروز طعم مادر شدن را نچشيده و ظاهرا بعيد هم به نظر مي‌رسد كه بخواهد مادر شود.


نيكي كريمي؛ زني در آستانه 40 سالگي
شايد باور كردنش سخت به نظر برسد و با خودتان بگوييد زمان چقدر زود مي‌گذرد اما «عروس» سينماي ايران اين روزها در آستانه چهل سالگي قرار دارد. ظاهرا در ميان شلوغي كارهايش اعم از بازيگري، كارگرداني و ترجمه، فرصتي براي بچه‌دار شدن نداشته است. او در پاسخ به سوال خبرنگاري كه پرسيد چرا تا كنون ازدواج نكرده و بچه‌دار نشده است، گفت: اين سوال‌ها به دور از نزاكت است. دوست ندارم ديگران به مسائل شخصي‌ام بپردازند.


ماهايا پطروسيان؛ زندگي بدون فرزند
ستاره دهه هفتاد سينماي ايران «ماهايا پطروسيان» هم جزو ستارگاني است كه زندگي مشتركش دستخوش حوادثي شده و در نهايت منجر به جدايي‌اش شده است. ماهايا از اين‌كه بخواهد بي‌پروا راجع به زندگي شخصي‌اش حرف بزند هيچ‌گاه واهمه نداشته است. او درباره اين‌كه چرا تا كنون مادر نشده است گفت: زندگي ستاره‌هاي زن در ايران مصائب خودش را دارد. شما براي اين‌كه يك فرزند خوب داشته باشيد، بايد به دنبال يك شريك زندگي مناسب كه از هر جهت با شما هم‌فكر باشد بگرديد. واقعيتش اين است كه من تا به امروز فردي را پيدا نكردم كه براي فرزندم پدر شايسته‌اي باشد.


مهرانه مهين‌ترابي؛ ريسك مادر شدن
مهرانه مهين ترابي كه با سريال همسران تا سر حد يك ستاره مشهور شد، تصميم گرفت زندگي مجردي را براي خودش انتخاب كند. او مي‌گويد: من هميشه آدم كمال‌طلبي بودم و دوست داشتم همه چيز را يا به صورت كامل داشته باشم يا اصلا نداشته باشم. در انتخاب همسر هم همين‌طور بودم. دلم مي‌خواست همسرم بهترين باشد. از آن‌جا كه بهترين وجود ندارد، من تنها ماندم، ريسك مادر نشدن را پذيرفتم و سرنوشت تنها بودن را براي خودم انتخاب كردم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.