۱۳۹۰ خرداد ۱, یکشنبه

رئال و جشنواره گل در 6 هفته پایانی/ شاگردان مورینیو چطور 102 گله شدند؟



آنها در حالی فصل را با 7 گل زده بیشتر نسبت به بارسا به پایان رساندند که تا 6 هفته قبل بارسا 13 گل بیشتر از حریف به ثمر رسانده بود


 رئال با 8 گلی که در دیدار شب گذشته مقابل آلمریا به ثمر رساند، تعداد گل های زده اش در رقابت های این فصل را به 102 رساند تا یک رکورد فوق العاده را در رقابت های این فصل ثبت کرده باشد. آنها در حالی فصل را با 7 گل زده بیشتر نسبت به بارسا به پایان رساندند که تا 6 هفته قبل و بعد از دیدار برگشت ال کلاسیکو که با تساوی 1-1 به پایان رسید، بارسا 13 گل بیشتر از حریف به ثمر رسانده بود.

اما پیروزی های پر گل رئال از دیدار مقابل والنسیا آغاز شد. آنها چند روز بعد از فتح کوپا دل ری به مستایا برگشتند و با ترکیبی از بازیکنان ذخیره و اصلی موفق شدند میزبان شان را 6-3 شکست دهند. در این دیدار ایگواین هت تریک کرد، کاکا دو گل زد و کریم بنزما نیز یک بار دروازه حریف را باز کرد.


علی رغم این نمایش درخشان، رئال بازی بعدی اش را در برنابئو با شکست پشت سر گذاشت. آنها که در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بارسا شکست خورده بودند، با روحیه ای نامساعد مقابل ساراگوسا قرار گرفتند و علی رغم دو گلی که راموس و بنزما به ثمر رساندند، 3-2 شکست خوردند.

رئال در هفته بعد به سانچس پیس خوان رفت و مقابل سویا قرار گرفت. آنها این بار هم 6 گل به حریف زدند تا با دست پر به خانه برگردند. در واقع این دیدار آغاز دور خیز کریس رونالدو برای شکستن رکورد گلزنی در لالیگا بود. ستاره پرتغالی در این دیدار چهار بار گلزنی کرد و راموس و کاکا نیز دو گل دیگر زدند تا یک پیروزی پرگل دیگر برای مردان مورینیو رقم بخورد.

تیم بعدی که مغلوب رئال و ستاره پرتغالی اش شد، ختافه بود. کریس رونالدو در این دیدار هت تریک کرد تا فاصله اش با مسی را به 5 گل برساند. حالا او از آقای گلی اش مطمئن بود اما به ثبت یک رکورد تاریخی فکر می کرد. بنزما دیگر گل رئالی ها را در این دیدار به ثمر رساند.

رئالی ها آخرین دیدار خارج از خانه شان را در ال مادریگال انجام دادند و رونالدو بار دیگر گلزنی کرد. این بار از روی دو ضربه آزاد، او دو بار دروازه زیر دریایی های زرد را باز کردند. مارسلو هم که در این هفته ها آماده و سرحال نشان می داد، دیگر گل کهکشانی ها را به نام خود تبت کرد.

رئالی ها در آخرین دیدارشان در شرایطی به مصاف آلمریا رفتند که دو هدف داشتند؛ افزایش تعداد گل های زده شان در این فصل و رساندن رونالدو به رکورد 40 گل زده و البته به هر دو آنها رسیدند. رونالدو دو گل زد تا رکورد تلمو زارا و هوگو سانچس سرانجام شکسته شود. سایر مهاجمان رئال نیز بیکار نبودند، آدبایور هت تریک کرد، بنزما دو بار گلزنی کرد و حتی خسولوی جوان نیز یک گل زد تا رکورد 102 گل زده در یک فصل برای رئال ثبت شود.

در حالی که رئالی ها در 6 هفته پایانی 29 بار دروازه حریفان را باز کردند، آبی و اناری های کاتالانی که از قهرمانی شان مطمئن بودند، تنها 9 بار گل زدند تا عنوان بهترین خط حمله لالیگا را از دست بدهند. عنوانی که می تواند برای مدتی طرفداران دو تیم را مشغول نگه دارد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.