پسران بروخوگ

در اینجا به معرفی یکی از استعداد های جوان و آینده دار آلمان که در این فصل با ماینس شروع خوبی داشته و درخشیده است می پردازیم. آندره شورله جوان 20 ساله باشگاه ماینس که درخشش فوق العاده ای را بهمراه دیگر بازیکن جوان این تیم لوئیس هولتبی داشته و از عوامل موفقیت تیم به حساب می آیند.




افتخارات اولیه





آندره فوتبال خود را با تیم زادگاه خود لودویگشافنر آغاز کرد و قبل از حضور در تیم ماینس، در برنامه استعدادیابی باشگاه در سال 2006 قرار گرفت. سه سال بعد او به تیم ملی زیر 19 سال آلمان راه یافت و در سال 2009 توانست مدال برنز فریتز والتر را به عنوان سومین بازیکن برتر جوان آلمان را کسب کند.









موفقیتهای جدی





نقطه عطف عملکرد شورله در سپتامبر 2009 و هنگامی بود که او در اولین بازی خود توانست زننده دومین گل ماینس به بوخوم باشد. در حالیکه آن زمان فقط 18 سال سن داشت توانست نام خود را به عنوان جوانترین گلزن باشگاه ثبت کند. او در 49 بازی دیگر توانست 14 گل برای ماینس به ثمر برساند. اتفاقا یکی از بهترین بازی های او مقابل لورکوزن بود.




گام بعدی



در پایان فصل او ماینس را ترک می کند و به لورکوزن می رود. یاپ هینکس سرمربی لورکوزن می گوید:" ما توانستیم یکی از آینده های بوندسلیگا را جذب کنیم" لورکوزن با او تا سال 2016 قرارداد بسته است. آندره مشتاقانه منتظر درخشش در لورکوزن است او میگوید:" لورکوزن تیم بزرگی است و برای حضور در ترکیب رقابت بسیار زیاد، من هرگز از رقابت خسته نمی شوم و کیفیت خود را برای حضور در هر پستی در تیم حفظ خواهم کرد".





سیمای به یادماند
نی





پس از 15 بار حضور در تیم ملی جوانان آلمان او حالا باید قدم های جدی را برای آینده بر می داشت. او بهمراه نامزدش به سینما رفته بود که تلفن همراهش به صدا در آمد یوآخیم لوو پشت خط بود. آندره می گوید:" بسایر شوکه شده بودم به طوری که روی زمین زانو زدم توان نشستن پشت فرمان ماشین را نداشتم و نامزدم مرا به خانه رساند. خبر تکان دهنده ای بود مربی من را برای دیدار مقابل سوئد به تیم ملی دعوت کرده بود."



اوج گیری




درخشش در بوندسلیگا، بازی ملی و بین المللی، تمام اینها موجبات اوج گیری ستاره ماینس را فراهم آورد. شورله به ندرت در این فصل از ترکیب ماینس خارج بود او در اکثر بازی ها حضور داشت و یکی از عوامل شروع فوق العاده ماینس بود. چند دیدار مربی او را روی نیمکت نشاند تا بتواند دوباره خود را پیدا کند او در مورد نیمکت نشینی خود می گوید:" من در مورد چند چیز شتباه می کردم، میخواستم یکمرتبه بازیکنی متفاوت شوم، گلزنی کنم، در همه جای زمین حضور داشته باشم، تکل بزنم و توپ گیری کنم و ... این چیزی بود که مربی می خواست بهش فکر کنم."





بازگشت دوباره




توماس تاچل مهاجم خود را دوباره به زمین بازگرداند و از او به عنوان بازیکن جایگزین استفاده کرد. شورله می گوید:" او کمک کرد تا آینده را از ذهن خود پاک کنم و فکر های رویایی را کنار بگذارم." اضافه می کند:" پس از تعطیلات نیم فصل سال 2010 به ترکیب اول تیم بازگشتم و در شروع و در پیروزی برابر سنت پائولی توانستم دو گل به ثمر برسانم"




شورله و راک!!






پس از گلزنی ستاره 20 ساله ماینس شادی جالبی دارد او بهمراه گروه پسران بروچوگ ، آدم اسزالای و لوئیس هولتبی جشن های موزیکال برگزار می کنند که این جشن ها جزء سمبل باشگاه ماینس به حساب می آید و یک نوع جدید شادی پس از گل در بوندسلیگا است. او می گوید:" کاملا درک می کنم که این نوع خوشحالی ممکن است روی اعصاب مردم اثر بگذارد اما نوع جدید خوشحالی است." زمان بهتر خواهد گفت که آیا پرچم کنار کرنر جای مناسبی برای پسران بروچوگ خواهد بود؟



تیم رویایی



بترین دوست شورله در تیم لوئیس هولتبی دیگر ستاره جوان و با استعداد آلمانها می باشد که او نیز برابر سوئد اولین بازی ملی خود را تجربه کرد. او در مورد شورله می گوید:" آندره یک بازیکن بزرگ است و در کارهای تیمی بی نظیر است."