۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۷, شنبه

رسانه ملی جمهور اسلامی ایران نمی داند «حجازی» در بیمارستان است؟!!!


این سئوالی است که در این مدت بارها از خود پرسیدم . حجازی تقریبا دو هفته ای است که باری دیگر بیماری اش تشدید شده. این بخشی از حرف هایی ست که پزشکش به خانواده اش گفته:« بیماری پیشرفت کرده و سلول های سرطانی در بسیاری از اندام او پخش شده اند.» فرآیندی که سبب شده تا ناصرخان 4 شب گذشته را در بخش مراقبت های ویژه باشد اما با تلاش های تیم پزشکی ، به بخش عادی بیمارستان کسری منتقل شود.
تقریبا همه عالم و آدم در این مدت برای اینکه حتی اگر شده اسم شان در روزنامه های ورزشی هم نوشته شود ، شال و کلاه کردند و رفتند به بیمارستان کسری تا دیداری با اسطوره خاص استقلال داشته باشند. او که خودش دوست دارد عقاب بنامندش و بزرگترین ویژگی همه زندگی اش روراستی اش بوده اینکه هرچه در دل دارد بر زبان می آورد برای همین رک گویی هایش کم هم مصیبت نکشیده. شاید روزگار کوچ اجباری 5 ساله اش به شبه جزیره هند تنها بخشی کوچک باشد از همه سختی هایی که خانواده حجازی به دلیل رک گویی های ناصرخان کشیده اند. اینکه خیلی از دستگاه های اجرایی را تاب چنین گفتمانی نیست.


ناصر حجازی روی تخت بیمارستان است و هواداران میلیونی اش تشنه شنیدن خبری درباره سلامتی او . هر روز از خدا بی خبری پیدا می شود و با پیامکی ترس از دست دادن او را به همه آنها که دوستش دارند وارد می کند و در این بین سیمای ملی حتی کوچکترین توجهی به حجازی ندارد.

عادل فردوسی پور و برنامه 90 هم که تصاویری را از خانه ستاره در بستر بیماری استقلال ضبط می کنند بنا به دلایلی موفق به پخش این تصاویر نمی شوند و در شبی که ناصرخان در بخش مراقبت های ویژه بستری است و پزشکان برای سلامتی اش طلب دعای خیر هواداران میلیونی اش را می کنند ، فردوسی پور تنها این مجال را می یابد که بگوید:« آتیلا حجازی زنگ زده و گفته برای پدرم دعا کنید.» تنها همین مجال کوتاه.

راستش شاید در گروه ورزش یا کل سازمان صدا و سیما غیر از عادل کسی نمی داند که ناصر خان بیمار است و سرطان دارد. شاید به همین دلیل است که از یاد برده اند او بهترین دروازه بان تاریخ ملی ایران و آسیا بوده ، . شاید از یاد برده اند که وظیفه ذاتی رسانه ، اطلاع رسانی است و خبر بستری شدن حجازی حداقل دو عنصر اصلی خبری یعنی شهرت و دربرگیری را دارد که به خودی خود می تواند در صدر باکس اخبار ورزشی سیمایی قرار بگیرد که همین سه روز قبل یکی از خبرهایش این بود:« اعضای تیم آلومینیوم هرمزگان به حضور ناصر شفق در ورزشگاه بندرعباس در بازی تیمشان با ایران جوان بوشهر، اعتراض کرده اند.»

البته شاید هم واقعا خبر بیماری ناصر حجازی خیلی مهم نیست ، همان طور که روزگار بیماری شادروان محمد نوری خیلی اهمیتی نداشت تا روزی که از میان مان رفت. حجازی بیمار است ، بیماری که از گرانی نان و گاز سخن گفته و البته هزینه درمان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.