۱۳۹۰ تیر ۱۱, شنبه

شماره تلفن رُند عزرائیل مسدود شد!

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “دیلی تلگراف”، مخابرات کشور بلغارستان یک شماره تلفن همراه بدیمن را پس از آنکه دارندگان آن در طی ۱۰ سال گذشته فوت کرده و یا کشته شدند را مسدود و غیر فعال کرد.

این شماره همراه به شماره ” ۸۸۸ ۸۸۸ ۸۸۸ ۰ “و متعلق به اپراتور مخابراتی “Mobitel “است بعد از اینکه همه دارندگان آن جان خود را از دست داده و دیگر مشتری حاضر به مالکیت آن نبود، برای همیشه مسدود شد.

اولین صاحب این شماره همان رئیس شرکت موبی تل به نام “ولادیمیر گراشنوف” بود که در عین تعجب بر اثر بیماری سرطان در ۴۸ سالگی درگذشت.

دومین دارنده این شماره یکی از سرکردگان مافیای بلغارستان به نام “کنستانتین دیمیتروف” بود که در سال ۲۰۰۳ و در حالی که مشغول معامله محموله مواد مخدر به وزن ۵۰۰ پوند در آمستردام هلند بود، به وسیله شلیک گلوله از طرف مافیای روسی رقیب خود در سن ۳۱ سالگی به قتل رسید.

نفر نگون بخت بعدی که این شماره را خریداری کرد یک تاجر بداقبال به نام “کنستانتین دیشیلف” بود که او هم در سال ۲۰۰۵ در مقابل رستورانی در صوفیه بلغارستان به قتل رسید و البته بعدها مشخص گردید که وی از قاچاقچیان بزرگ در بلغارستان بوده و در حال قاچاق ۱۳۰ میلیون یورو مواد مخدر به داخل بلغارستان از کشور کلمبیا بوده است.

پس از کشته شدن ۳ نفر دارنده این شماره، دیگر کسی حاضر به خرید این شماره نحس نشد و بعد از مدتی این شماره غیر فعال شد و شما وقتی که با این شماره تماس بگیرید با پیام “در شبکه موجود نمی‌باشد” مواجه می‌شوید.

http://www.anesthesiabnd89.mihanblog.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.