۱۳۹۰ تیر ۱۶, پنجشنبه

پـَـَــــ نــه پـَـَــــ






رفتیم بلیت کانادا بگیریم زنه میگه سیاحتیه؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ زیارتیه میخوام برم امامزاده سید ریچارد




رفتیم سر خاک یکی از فامیلامون ساکت نشستیم پسر خاله ام میگه ساکتی!!! پــــ نه پـــــــ بلند شم برات سیا نرمه نرمه رو بخونم 




يارو عکسمو ديده ميگه:اااا دماغ خودته اين؟ 
پـَـَــــ نــه پـَـَــــ دماغ اجدادمه که بيني به بيني، نسل به نسل منتقل شده الان رسيده به من!!!!





با دوستم رفتيم تو يه مغازه ي شلوغ که عسل طبيعي ميفروشه؛ نوبت ما که ميشه طرف ميگه:شمام عسل ميخواين!؟ ، پـَـَـــ نــه پـَـَـــ دوتا زنبوريم اومديم استخدام شيم 




تو بهشت زهرا دنبال قبر یکی می گشتیم. یه ادم خوشحال اومده داره با ما رو سنگ قبرا رو می خونه. بعد میگه دنبال قبر کسی می گردین؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ دستیار عزرائیلم اومدم ببینم کسی زود تر از موقع نمرده باشه




زنگِ خونه رو میزنم مامانم میپرسه میخای‌ بیایی تو ؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می‌خوام ببینم اف ف سالمه یا نه




صبح رفتم کنکور بدم .مراقب میگه تو هم اومدی کنکور بدی؟ پـَـَـ نه پـَـَـ اومدم اینجا برم دسشویی 




ماشینم بنزین تموم کرد وسط جاده, واستادم دم جاده یکی 2 لیتر بنزین از ماشینش بهم بده که فقط خودمو برسونم به یه پمپ بنزینی, یکی زد بقل گفت آقا بنزین برای ماشینت می خوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام باهاش خودمو آتیش بزنم 




رفتیم پایگاه انتقال خون میگه شمام اومدین خون بدین؟پـــ نه پــ ما پشه ایم اومدیم مهمونی...!!! 




ساعت 5-4 صبح زنگ زده..گوشی رو برداشتم به زور دارم جواب میدم..میگه خواب بودی؟؟پـَـَـ نــه پـَـَــــ داشتم سر گلدسته ی مسجد محلمون اذان میگفتم صدام گرفته 




خونمون رو عوض کردیم به بابام میگم کی واسه خونه خط میگیری؟
میگه خط تلفن؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ خط نستعلیق روزی دوبار هم از روش بنویسیم




برای طرح یه شکایت رفتم کلانتری طرف می گه از کسی شکایت دارین ؟ 
پـَـَـ نــه پـَـَــــ
اومدم فرار مایکل اسکافیلد رو از فاکس ریور گزارش کنم




تو این گرما که سگ تب میکنه رفتم سوپر مارکت میگم یه ایستک بدید یارو میگه خنک باشه؟ 
پـَـَـ نــه پـَـَــــ گرم بده میریزم تو نعلبکی خنک بشه!




میگه امتحانِ چی داری؟؟؟میگم وصایا,,,میپرسه وصایای امام؟؟؟
پـَـَـ نــه پـَـَــ... وصایای الیزابت تیلور ...




بعد از چهار ساعت از کنکور تو هوا 40 درجه اومدم خونه خواهرم میگه خسته ای؟اگه نیستی منو ببر یه جایی میخوام خرید کنم. 
پـَـَـ نــه پـَـَــ. نه خسته نیستم تو جلسه کنکور لحاف دشک انداخته بودم داشتم قلیون میکشیدم




داریم لوازم میزاریم توی ماشین که بریم مسافرت
همسایمون میگه دارید میرید مسافرت؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ قراره از امشب توی ماشین زندگی کنیم




به مامانم میگم قوری کجاست ؟ میگه میخوای چای بخوری ؟! 
پــَ نه پــــــَ میخوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی ازش درومد!!!!!!




رفتم فروشگاه میگم سیخ داری؟ 
میگه برا کباب؟
پ ن پ برا خاروندن دیافراگمم از تو دهنم می خوام




کارت سوخت ماشینو برداشتم دارم میرم بابام میگه میری بنزین بزنی؟؟؟ . . .پـَـَـ نــه پـَـَــ میرم آب هویچ بریزم تو باکش نور چراغاش زیاد شه




مرغ عشقم مرده و درحالي كه پاهاش روبه بالاس افتاده كف قفس. دوستم اومده مي گه : اِ مرغ عشقت مرد؟ بهـــش گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ كمر درد داشته دكتر گفته بايد طاق باز دراز بكشه كف قفس




ماشین رو بردم سرویس ، میگم فـــیلترش هم بذار ، میگه فـــلتر هوا؟
پ نه پ فیلتــر شکن بذار ماشین شبا بتونه بیاد فیسبوک




یارو تو مترو داره چراغ قوه میفروشه، صداش کردم اومده میگه چراغ قوه میخوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه لقمه میرزاقاسمی آوردم واسه ناهارم تنهایی نمی چسبید گفتن بیای باهم بخوریم 




داداشم گفت چرا بال بال میزنی؟چیزی پرید تو گلوت؟گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم خودم رو آماده پروار میکنم 




به دوستم میگم ببین تن ماهی تاریخ انقضاش کیه؟ میگه یعنی تاریخ خراب شدنش؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تاریخ عروسی ننه بابای ماهی اس میخوام واسشون جشن سالگرد بگیرم 




تو آشپزخونه استکان و قندون از دستم افتاد شکست با صدای خفن.مامان اومده میگه چیزی شکوندی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ شیشه ی نازک تنهایی دلم بود منتها صداش رو گذاشتم رو اکو حال کنین




بنده خدا چاقو خورده در حد بنز داره ازش خون میره بردیمش اورژانس پرستار میگه اوردین بستری کنین؟ 
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اوردیم خون بده بریم




کله صبحی رفیقم میخواست بیاد درس بخونیم بهش زنگ زدم گفتم دوتا نونم بگیر بیار 
گفت واسه صبونه؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ واسه ذخیره سازی تو روزای سخت زمستون




خواهرم از بیرون میاد خونه..میبینه پشت سیستمم...میگه کامپیوتر روشن کردی؟؟؟پـَـَـ نــه پـَـَــــ دکتر گفته بشین جلوی مانیتور خاموش زل بزن بهش واسه چشات خوبه...! 




ميري مسجد وضو بگيري تا نماز بخوني ميبيني يه آقايي ميرسه ميگه پسر جان وضو ميگيري ميگي پـَـَـ نــه پـَـَــــ ميخوام قزل الا صيد كنم 




نون بربری خریدم همسایمون منو دیده میگه نون بربریه؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ ماشین جدیدمه طرح بربری تولید شده




تو لباس فرم منو دیده میگه سربازی؟
پـَـَـ نــه پـَـَــ عضو سیاه لشگر سریال مختارم محل فیلم برداری رو گم کردم




ساعت 7 صبح رفتم برا امتحان دانشگاه نگهبانه میپرسه امتحان داری؟ میگم پــَ نه پــَ اومدم خمیر بگیرم بدم دست نونوا




در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده میگه می خوای بری تو؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ درو باز کردم هوای کوچه عوض شه




تو هواپیما نشستم دارم دعا می خونم بغل دستیم می گه دعا می کنی سالم برسی؟ 
پـَـَـ نــه پـَـَــــ دوست دارم صحنه سقوط هواپیما رو از نزدیک ببینم دعا می کنم سقوط کنیم




از بالا در دارم میام تو خونه بابام از راه رسید میگه باز تو کلید یادت رفت؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم آمادگی جسمانیمو تست میکنم امشب میخوایم بریم سرقت!!!




یکی‌ زنگ زده میگه شما فرشادین میگم نه میگه پس اشتباه گرفتم؟ پـَـَـ نــه پـَـَـــ من فرشادم صدای تورو شنیدم الزایمرگرفتم یادم نیست !!!




زنه شیکمش اومده جلو ، رفیق ما میپرسه این حامله س؟؟ پـَـَـ نــه پـَـَـ این زن آقا گرگه اس، شنگول رو خودش خورده، منگول رو داده شوهرش




تا کمر رفتم تو موتور ماشینم که ببینم چه مرگشه ، رفیقم اومده میگه 
داری تعمیرش میکنی ؟
پــــ نه پـــــ دارم با گِیج روغن درد و دل میکنم !!




اومده از خواب بیدارم کرده میگه خوابی ؟ 
پـــــ نه پــــ دوستم چشم گذاشته منم رفتم زیر پتو قایم شدم نصف شبی




حسینی بای دست پسره رو گرفته میگه با یاد چی میری کنکور بدی؟پسره میگه با یاد خدا.....پـَـَـ نــه پـَـَــــ بگه به یاد دوست دخترم میرم سر جلسه 




با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدیم بکوبیمش 3 طبقه بسازی!!! 




کامپیوترم یه ویروس گرفته بود رفتم کلی پول آنتی ویروس اورجینال دادم بعد سه ساعت اسکن ویروسه رو پیدا کرده پیغام داده:
آیا مطمئن هستید که می خواهید این ویروس را حذف کنید؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ازش نگهداری کنم بزرگ بشه، بشه عصای دستم نور چشام...

۱۱ نظر:

  1. رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر. یارو گفت : راحت باشه؟
    گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خار داشته باشه.

    دارم تو حیاطمون موتورمو تعمیر میکنم به مامانم میگم دستمال بیخودی داری؟
    میگه میخوای موتورتو تمیز کنی؟
    گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام هل هله کنان برم تو کوچه کردی برقصم

    یه طوطی گرفتم. فامیلمون اومده میگه طوطیه؟
    گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ یا کریمه یه کم با فتوشاپ تغییرش دادم

    پاسخحذف
  2. یارو اومده می‌بینه همكارم توی اتاق نیست. باز می‌پرسه خانم فلانی نیست؟
    گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ هستن. افتادن پشت اون كمد. با خط‌كش بزن در بیاد

    مگس کش دستمه. مامانم میگه میخوای مگسا رو بکشی؟
    گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام رهبری ارکسترشون رو بکنم سمفونی بتهوون بزنن

    حواسم نبود با صورت رفتم تو در. یارو میگه ندیدیش؟
    گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ من داركوبم می خوام با منقار یه سوراخ برا خودم باز كنم برم تو

    پاسخحذف
  3. رفتیم رستوران، میگم 2تا جوجه لطفا. میگه جوجه کباب؟
    گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ ازین جوجه رنگیا، یه قرمز بدین یه سبز

    به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر. میگه گرفتم وصل کنم؟
    گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ فوت کن، قطع کن

    زنگ زدم 115، میگه آمبولانس میخواین قربان؟
    گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه پلیس 110 میخوام، بقیش هم آدامس بدین!

    پاسخحذف
  4. رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بيارم،

    مربيه ميگه: بچه رو ميبريدش؟

    گفتم پَ نه پَ همينجا ميخورمش

    *****
    رفتم بانک پول بگيرم
    کارمنده ميگه پول رو ميبرين؟

    گفتم پَ نه پَ ميخوام وايسم اينجا هر کس رقصيد بريزم رو سرش شاباش بدم....

    *****
    رفيقم شمارمو مي خواست, گفتم: يادداشت کن 0932

    گفت : تاليا داري؟

    گفتم پَ نه پَ همراه اول شماره خالي نداشت بهم تو تاليا خط داد

    *****
    رفتيم غار عليصدر. به رفيقم خفاش نشون دادم .

    ميگه واي خفاشه!

    گفتم پَ نه پَ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اينجا سکونت دارن فعلا!!!

    *****
    به يارو راننده ميگم..آقا اگه ميشه يكم سريعتر..الان هواپيما ميپره...

    ميگه..به سلامتي مسافرين؟....

    گفتم پَ نه پَ فندك هواپيما ديشب دستم جامونده....ميرم بدم به رانندش

    ******
    رفتم بالاي برج ميخواستم خودمو بندازم پايين

    يارو ميگه ميخواي خودکشي کني؟

    گفتم پَ نه پَ اومدم ببينم سرعت صفر تا صدم از اين بالا تا پايين چقدر ميشه، بجاي پروژه بدم دانشگاه

    *******
    رفتم سم بخرم واسه سوسك

    يارو ميگه ميخواين سريع بميره؟!

    گفتم پَ نه پَ ميخوام شكنجش كنم ازش اعتراف بگيرم!!!

    ******
    به اپراتور اداره ميگم لطفا شماره فلاني رو برام بگير .

    ميگه گرفتم وصل کنم؟

    گفتم پَ نه پَ فوت کن , قطع کن

    ******
    زنگ زدم 115،

    ميگه آمبولانس ميخواين قربان؟

    گفتم پَ نه پَ يه پليس 110 ميخوام, بقيش هم آدامس بدين!

    ******
    يارو اومده مي‌بينه همكارم توي اتاق نيست

    باز مي‌پرسه خانم فلاني نيست؟پَـــ
    گفتم پَ نه پَ هستن. افتادن پشت اون كمد. با خط‌كش بزن دربيا.

    *****
    حواسم نبود با صورت رفتم تو در

    ميگه نديديش؟

    گفتم پَ نه پَ من داركوبم مي خوام با منقار يه سوراخ برا خودم باز كنم برم تو

    ****
    زنگ زدم ميگم مامان بيا منو گرفتن...
    ميگه خاک تو سرم, گشت ارشاد؟
    گفتم پَ نه پَ مرکز نخبگان ايران

    ****
    سوار تاکسيم ميگم آقا نگه داريد
    ميگه پياده ميشي؟
    گفتم پَ نه پَ ميخوام باد لاستيکا رو چک کنم...!!

    *****
    طوطي گرفتم

    فاميلمون اومده ميگه طوطيه؟
    گفتم پَ نه پَ يا کريمه يه کم با فتوشاپ تغييرش دادم

    *****

    داشتم تلويزيون ميديدم

    بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بعدش به من ميگه داشتي ميديدي؟؟؟!!!

    گفتم پَ نه پَ داشتم گرمش ميکردم تا شما بياي ببيني!!!!!

    *******
    به استاد ميگم لطفا كمكم كنيد دارم مشروط ميشم
    ميگه نمره ميخواي
    گفتم پَ نه پَ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاكي كه بايد بريزم تو سرم ميخوام!

    پاسخحذف
  5. رفتم مغازه ميگم آقا مرگ موش ميخوام،
    ميگه براي موش هاي خونتون ميخواين،
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ میخوايم بريزيم تو خورشتمون خوش رنگ شه !
    **
    سوار تاکسي شدم.يارو صداي ضبطشو تا ته زياد کرده بود.ميگم ميشه صداي
    ضبطتونو کم کنيد؟
    ميگه اذييتتون ميکنه!
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ گفتم کم کني اين يه تيکشو من بخونم ببيني صداي کدوممون بهتره!!!!
    ****

    رفتم سر خاک خدا بيامرزي دارم خرما تارف مي کنم،
    طرف برداشته ميگه فاتحه است ديگه نه؟
    گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ خدا بيامرز زنده شده داريم جشن مي گيريم!
    ****

    رفتم از قسمت قفسه باز کتابخونه 2 تا کتاب برداشتم آوردم گذاشتم جلوي
    مسئولش که وارد حسابم کنه؛
    ميگه: ميخواي ببريشون؟
    گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ اومدم کتابارو بهت توصيه کنم بخوني، ميانگين ساعت
    مطالعه تو مملکت بره بالا
    *****
    سر امتحان برگه تقلبم و در آوردم دارم مينويسم
    مراقبه ديده ميگه تقلبه؟؟
    گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ دعاي ابوحمزه ثماليه
    *****
    رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بيارم،
    مربيه ميگه: بچه رو ميبريدش؟
    گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ همينجا ميخورمش
    *****
    برنامه آشپزي تلویزيون:
    خانم آشپز:حالا سينمونو ميزاريم گرم بشه
    شجاعي مهر:منظورتون سينه مرغه؟
    خانم آشپز: پَـــ نَ‌‌ پَـــ ميخوام سينه خودمو گرم کنم.
    *****
    رفتم آزمايش ادرار.
    يارو ميگه ادراره؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ سکنجبينِه برو کاهو بيار بزنيم توش بخوريم!
    *****
    کمرم درد مي کنه يه پارچه بستم بهش.
    داداشم ميگه کمرت درد مي کنه؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ مي خوام اداي داداش کايکو رو در بيارم.
    *****
    داريم 10 نفري بازي شبکه اي ميکنيم
    اومده ميگه جدي حال ميده؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ اسکوليم! عذاب داره اما ميخوايم تهذيب نفس کنيم
    *****
    تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه،
    يارو زده به شيشه ميگه آقا شما هم مي‌خواي گاز بزني‌؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ من مي‌خوام ليس بزنم...
    ******
    با دوستم سه ساعت تو صف نونوايي وايساده بوديم صف 40 متري نوبتم شده
    يارو ميگه نون مي خواي ؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ تا الان قطار بازي مي کرديم واگن آخرم بوديم
    *****

    تو خيابون موتوريه اومد کيفم رو قاپيد،
    يارو ميپرسه دزد بود؟
    گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ رفيقم بود اومده بود امانتيش رو پس بگيره، فقط
    خواست هيجانش بيشتر باشه
    *****

    رفتم نوشابه بخرم به يارو ميگم اينکه تاريخش مال دو سال پيشه
    ميگه : يعني فاسد شده ؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ مونده جا افتاده
    *******
    دارم از گرما ميميرم ، خودمو مثله چي دارم باد ميزنم ،
    بابام مياد ميگه چيه ؟ گرمته ؟؟؟؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ دارم حداکثر سرعت چرخش مچم رو امتحان ميکنم
    ****

    تو دستشويي به خواهرم ميگم آفتابه رو ميدي؟
    ميگه ميخواي خودتو بشوري؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ ميخوام آبش کنم بذارم تو يخچال
    ******

    پاسخحذف
  6. رفيقم ميگه اگه با گوشي برم تو اينترنت از شارژم کم ميشه؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ از ذخيره ارزي کشورهاي عضو اپک کم ميشه
    *****

    دم دستشويي عمومي واستادم تا نفر قبلي بياد بيرون ،
    اومده بيرون ،ميبينه دارم پيچ و تاب ميخورم ميگه دستشويي داري؟؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ دارم با صداي موزيکي که نواختي تمرين رقص عربي ميکنم!
    ******************************************************************************
    رفتيم رستوران ، ميگم 2تا جوجه لطفا ،
    ميگه جوجه کباب؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ ازين جوجه رنگيا ، يه قرمز بدين يه سبز
    ******************************************************************************
    به اپراتور اداره ميگم لطفا شماره فلاني رو برام بگير .
    ميگه گرفتم وصل کنم؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ فوت کن , قطع کن
    ******************************************************************************
    به مامانم ميگم من ميرم کارواش،
    ميگه ماشينم ميبري؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ دارم ميرم اونجا دوش بگيرم
    ******************************************************************************
    مگس کش دستمه.
    مامانم ميگه ميخواي مگسا رو بکشي؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ ميخوام رهبري ارکسترشون رو بکنم سمفوني بتهوون بزنن
    ******************************************************************************
    رفتم دکتر ميگم:دو روزه بدنم خيلي درد ميکنه!
    بعد از 10 دقيقه معاينه ميگه: ميخواي واست دارو بنويسم؟!
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ ميخواي واسم دعا کن تا خوب بشم!!!!
    ******************************************************************************
    حدود ۳ صبح بود رفتم سر يخچال تنگه آب رو برداشتم آب بخورم،
    دوستم بلند شده ميگه مي‌خواي آب بخوري ؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ تو خواب يادم افتاد به گلا آب ندادم مي‌خوام بهشون آب بدم
    ******************************************************************************
    با گل رفتم بيمارستان
    نگهبان ميگه گل براي مريضتون آوردين
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ اومدم خواستگاري تو با اين سيبيلات...
    ******************************************************************************
    رفتم صندلي بخرم واسه کامپيوتر
    يارو گفت : راحت باشه؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ خار داشته باشه..
    ******************************************************************************
    دارم تو حياطمون موتورمو تعمير ميکنم به مامانم ميگم دستمال بيخودي داري؟
    ميگه ميخواي موتورتو تميز کني؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ ميخوام هل هله کنان برم تو کوچه کردي برقصم
    ******************************************************************************
    رفتم واسه استخدام,
    يارو ميگه اومدي واسه استخدام؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ اومدم ببينم کي استخدام مي شه ازش شيريني بگيرم!
    ******************************************************************************
    ميگم بابا... تصميمم رو گرفتم... مي خوام زن بگيرم...
    ميگه ميشناسيش؟ ميگم آره..
    ميگه مجرده؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ منتظرم شوهرش رضايت نامشو امضا کنه بريم خواستگاري
    ******************************************************************************
    دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم .
    ميگه شما سوال داري؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگيري ...
    ******************************************************************************
    رفتم پيژامه از کمد برداشتم پوشيدم
    بابام ميگه از تو کمد برداشتي؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ گذاشته بودم تو يخچال تابستونيه پيژامه تگري بپوشم خنک شم
    ******************************************************************************
    ميگم آقا شهيد همّت کجاس؟
    ميگه بزرگراه شهيد همّت؟
    پَـــ نَ‌‌ پَـــ مي‌خواستم خودشو پيدا کنم يه خانواده‌اي رو از نگراني در بيارم!!!
    ******************************************************************************

    پاسخحذف
  7. **
    رفتم جلسه ثبت نام 1ساعت وایسادم. یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟
    پـَـــ نَ پـَـــ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم.



    مامانم سفره پهن کرده بود ,بهش گفتم میخوای شام بیاری؟
    گفت: پـَــــــــ نَ پَـــــــــ میخوام گلای سفره رو اب بدم



    پدربزرگم فوت کرده تو قبرستونیم دوستم زنگ زده میگه کجایی؟ میگم بهشت زهرا !
    میگه واسه چی ؟ میگم واسه پدر بزرگم. میگه اِ فوت کرد ؟ میگم پـَـــ نَ
    پـَـــــ تمرینی اومدیم مانور بدیم اگه یوخت اتفاقی افتاد هول نشیم...



    دوازده شب رسیدم دم خونه کلید نداشتم به داداشم زنگ زدم میگم یواش درو باز کن
    بقیه بیدار نشن .میگه در خونه رو؟ پَـــ نَ پَـــ در یخچالو!!! سر شب گرمم بود
    رفتم پشت تخم مرغها خوابیدم!!!



    شیشه رفته تو دستم , دارم از درد جیغ و داد می کنم, به رفیقم میگم در بیار,
    میگه شیشه رو؟
    میگم پَــــ نَ پَــــ , ادای من و در بیار شاد شیم



    تصادف کردم، زنگ زدم ۱۱۰ ... پلیسه اومده میگه تصادف کردی؟! گفتم پـــ نَ
    پَـــــ اینا همش نقشه بود بیای ببینمت



    میگه چجوری رفتی آمریکا ؟
    میگم من اینجا دانشجو ام.
    میگه یعنی « اپلای » کردی؟!
    پَــــ نَ پَـــــ وقتی کنکور آزاد میدادم انتخاب هفتمُ تیک زدم آمریکا قبول
    شدم



    میگم دیگه میخوام از ایران برم ...
    میگه با آژانس مهاجرتی میری؟!
    پَـــ نَ پَــــ هماهنگ کردم اول پاییز با دسته غازهای مهاجر




    یارو با 160 تا سرعت زده به یه عابر پیاده عابره پرت شده 20 متر اونطرفتر
    افتاده زمین هیچ تکونیم نمیخوره. دوستم میگه یعنی مرده؟
    میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ داره تمارض میکنه پنالتی بگیره



    مادر دانش آموزِ اومده مدرسه....معلم بهش میگه با بچتون ریاضی تمرین
    کنین....میگه تو خونه؟....پَـــ نَ پــــ تو زمین های خاکی........اکثر قهرمانا
    از زمین های خاکی شروع کردن



    بعد از کلی کلنجار رفتن با شریکم بهش گفتم باید از هم جدا شیم ...
    میگه یعنی جداً ازهم جدا شیم؟
    پَـــ نَ پَــــ من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم الکی بگم جدا شیم، تو بگی که
    نمیتونم



    یارو اومده خونه رو ببینه واسه خرید. تا طبقه سوم با پله اومده میگه پس اینجا
    کلا آسانسور نداره!! پَـــ نَ پَــــ آسانسور داره ولی از طبقه چهارم شروع میشه
    !



    رفتم خونه دیدم ماهی از تنگ افتاده بیرون، داداشم میگه یعنی مرده؟ میگم پـَـَـ
    نَ پـَـَــ دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کار میکنه!!



    دارم تو خونه رو ترد میل میدوام بابام میاد میگه داری میدویی لاغر کنی...!!
    پَـــ نَ پَـــ کلاسم دیر شده عجله دارم



    مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟!
    پـَـَـ نَ پـَـَــــ خانوادش اومدن میخوان از سردخونه ببرن خاکش کنن....




    داداشم برای خودش چایی ریخته بود داشت میومد بشینه ... گفتم برای منم میریزی؟
    گفت چایی؟
    پَ نه پَ دیدم قر تو کمرت فراوونه نمیدونی کجا بریزی گفتم همینجا





    دارن گوسفندرو قربونی میکنن ... یه آفتابه آوردن که بش آب بدن ...
    اومده میگه میخوان با آفتابه بش آب بدن؟!
    پَ نه پَ آفتابه آوردن ببرنش دستشویی استرسش از بین بره ...



    با نامزدش رفته طلافروشی حلقه بخره ...
    فروشنده میگه واسه نامزدی میخواین؟!
    پـَـَـ نــه پـَـَــــ سره صحنه فیلمبرداری ارباب حلقه ها بودیم، حلقه کم
    آوردیم، اینه که مزاحم شما شدیم !






    از سایت 4shared میخواستم یه فایل دانلود کنم ..... 560 ثانیه صبر کردم بعد
    پیغام میده : میخوای این فایل رو دانلود کنی ؟ میگم پـَـــ نَ پَـــــ خیلی حال
    داد یکبار دیگه بشمر من بازم برم قایم شم ..... نیایا




    رفتم رستوران یارو میگه غذا میل دارید قربان؟ پ نه پ اومدم ببینم اینجا حقوق
    خوبه؟ از کارت راضی هستی یا نه



    تصادف شده زنگ زدم اورژانس میگه کسی صدمه دیده
    پ نه پ زنگ زدم بگم همه سالمن نگران نشو **
    ********
    ****

    پاسخحذف
  8. دارم واسه دختر خالم تعریف میکنم می گم : دیشب داشت یه راز بقا نشون میداد
    شیره حمله کرد به یه گله آهو یکی شونو گرفت می گه: بقیه چی؟ فرار کردن؟
    پـَـَـ نــه پـَـَــــ موبایلاشونو درآوردنو فیلم گرفتن از صحنه واسه بقیه حیوونای جنگل

    پاسخحذف
  9. عاقبت یه دختر که به پـَـَـ نــه پـَـَــــ اعتیاد داره سرسفره عقد :
    عاقد : عروس خانم وکیلم؟؟؟؟
    عروس: پـَـَـ نــه پـَـَــــ رئیس قوه قضاییه ی کل تهران بزرگی !!....

    پاسخحذف
  10. برج مراقبت : باند یک آماده نشستنه ، چرخ هاتونو باز کردین؟
    خلبان : پــَـَـ نــه پــَـَـــ کف بریزین تو باند یخورده لیز بخوریم!
    برج مراقبت : حالا بخندیم کاپیتان؟
    خلبان : پــَـَـ نــه پــَـَـــ بزن اون لایک قشنگه رو شاد شیم!
    برج مراقبت : کاپیتان توجیح هستین که جون مسافرا دست شماست؟
    خلبان : پــَـَـ نــه پــَـَـــ توجیح نشدم ، میشه یه راهنمایی بکنین
    برج مراقبت : کاپیتان بلاخره میخوای بشینی؟
    خلبان : پــَـَـ نــه پــَـَـــ میخوام پاشم یه دو رکعت نماز وحشت بخونم!
    برج مراقبت : من خــاااار مادر تو و فیسبوک و .. خش خش...خش خش...

    پاسخحذف
  11. با دوستم شير وخط كرديم.شير اومده دوستم ميگه شير اومده يعني من شروع كنم ميگم: پـَـــ نــه پـَـــ شير اومده فرار كن برو الان ميخورتت!

    پاسخحذف

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.