۱۳۹۰ خرداد ۲۷, جمعه

یوواخیم لوو: بالاک دیگر برای تیم ملی آلمان بازی نخواهد کرد


 یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، با میشائیل بالاک، هافبک باتجربه لورکوزن دیدار کرد و تایید کرد که بالاک دیگر در تیم ملی بازی نخواهد کرد.


حضور نسل جدیدی از بازیکنان جوان موجب شد تا لوو چنین تصمیمی بگیرد و بالاک که در یکی دو فصل اخیر با مصدومیت های زیادی مواجه بوده، تصمیم لوو را پذیرفته است.


سرمربی ژرمن ها در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من در چند ماه گذشته بازیکنان جوان زیادی را زیر نظر داشتم و دورنمای خوبی در پیش رو می بینم. با حضور این بازیکنان جوان ما نسبت به جام جهانی 2010 پیشرفت خوبی داشتیم و روند مثبتی را پشت سر می گذاریم.





بعد از اینکه من در این مورد با بالاک در اواخر مارس رودررو صحبت کردم، چند بار نیز تلفنی با هم حرف زدیم، اکنون در آستانه رقابت های سال آینده یورو به دیدگاه روشنی رسیدیم.



در صحبت های مان، من مطمئن بودم که میشائیل دیدگاه ما را درک می کند. هر دو طرف با صداقت و روشنی در مورد دیدگاه های مان صحبت کردند."


بالاک تاکنون 98 بازی ملی انجام داده و لوو در مورد اهمیت او برای تیم ملی در این سال ها صحبت کرد.


" میشائیل بالاک در یک دهه اخیر نقش مهمی در رهبری تیم ملی آلمان داشت و با درخشش او بود که تیم ملی در جام جهانی 2002 تا فینال پیش رفت.


او شکل دهنده یک عصر در تیم ملی بود و همیشه مانند یک کاپیتان برای تیم عمل می کرد. من این مسئله را در جام جهانی 2006 و یورو 2008 از نزدیک احساس کردم. بازی های او به تنهایی گویای همه چیز است."


لوو همچنین اعلام کرد که دیدار دوستانه تیم ملی آلمان مقابل برزیلی در ماه آگوست، آخرین بازی ملی بالاک خواهد بود.


" ما قصد داریم بازی نود و نهم بالاک برای تیم ملی المان را به عنوان بازی خداحافظی او جشن بگیریم به همین دلیل او برای دیدار مقابل برزیل که روز 10 آگوست برگذار می شود، به تیم دعوت خواهد شد. او در دقایق پایانی به عنوان کاپیتان به میدان خواهد آمد. امیدواریم او پیشنهاد ما را بپذیرد."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.