۱۳۹۰ خرداد ۱۸, چهارشنبه

پیامدهای جنجالی ترین برنامه 90 ؛ فشار برای پایان برنامه نود یا حذف فردوسی پور/ "او را ممنوع التصویر کنید"/ افشاگری سایت نزدیک به مشایی علیه عادل فردوسی پور!!


برنامه 90 دوشنبه شب این هفته، صدای خیلی ها را درآورده، خیلی هایی که طاقت شنیدن انتقاد و صراحت کلام را ندارند و دوست دارند  اوضاع را به نفع خودشان تغییر دهند.

به گزارش پارس فوتبال به نقل از "انتخاب"؛ برخی خواستار ممنوع الصویر شدن فردوسی پور شده اند، برخی این مجری محبوب و مردمی را به اقدامات سیاسی متهم کرده و برخی نیز در تلاشند تا فتیله "90" را پایین بکشند.
فردوسی‌پور را ممنوع‌التصویر کنید!
نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ممنوع‌التصویر شدن «عادل فردوسی‌پور» را خواستار شد.
عباس رجایی(وی هیچگونه نسبتی با شهید عزیز و جلیل القدر محمدعلی رجایی ندارد) با انتقاد شدید از مسائل مطرح شده توسط مجری برنامه 90 در برنامه دوشنبه گذشته، گفت:«فردوسی‌پور در برنامه 90 هفته گذشته مطالبی را درخصوص تصمیم‌گیری‌های دولت و همچنین نمایندگان استان مرکزی بیان و اقدامات نمایندگان استان در جهت پرداختن به مسائل مردم را حرکت در جهت انتخابات و رای گرفتن عنوان کرد که جای تاسف داشت.»

وی که در مجلس شورای اسلامی رییس کمیسیون کشاورزی است، در ادامه افزود:«واقعا جای تاسف است که رسانه ملی چیزی حدود 3 ساعت را در اختیار حرف‌های بی‌ربط قرار می‌دهد و تاسف‌بارتر این که، رسانه ملی وقتی مسائل مهم و اساسی مملکت مطرح می‌شود و در واقع قرار است یک بحث محتوایی در صدا وسیما مطرح شود، برای یک دقیقه وقت اضافه هزار و یک اما و اگر می‌آورد. درعین حال حق نمایندگان استان مرکزی است که در دادگاه علیه این مجری طرح شکایت کنند.»
عباس رجایی در پایان گفت: «ممکن است از دیدگاه هر شخصی هر اقدامی در مملکت قابل تقدیر و بررسی باشد اما، آیا ما می‌توانیم هر نظر، نقد و بررسی شخصی را در یک برنامه زنده تلویزیونی در اختیار بینندگان قرار دهیم؟»
حمله سایت اصلی مشایی به فردوسی پور: دلیل حملات ضددولتی او فاش شد!
سایت هفت صبح نزدیک به مشایی نیز در واکنش به برنامه دوشنبه شب نود، به گمان خود "افشاگری" علیه مجری این برنامه کرده است.
به گزارش انتخاب، این سایت نوشت: دلیل حملات ضددولتی عادل فردوسی پور فاش شد.
"فردوسی پور از مشاوران شرکت ملی نفت ایران است که در هفته های اخیر زمزمه های برکناری وی از این منصب قوت گرفته است. همزمان با انتشار این اخبار، فرودسی پور به بهانه فوتبال منهای سیاست در حرکتی خودجوش! به شدت و به صورت غیرمتعارف با با انتقال تیم نفت تهران به اراک مخالفت کرده و برنامه خود را به تریبونی علیه سیاست های تمرکززدایانه دولت تبدیل کرده است.
برکناری قریب الوقوع عادل فردوسی پور از مشاورت ورزشی NIOC و قطع منافع، باعث شده وی از سرمایه رسانه ملی برای نفع شخصی خود و تخریب چهره های اصولگرای پیشرو و مقامات دولتی از جمله معاون اول رییس جمهور سوء استفاده کند.
جالب اینجاست که فردوسی پور که کاملا از مناسباست سیاسی و اقتصادی شرکت ملی نفت ایران، تیم های دولتی و ... بهره مند بوده است، این حملات را با بهانه «فوتبال منهای سیاست» دنبال می کند!"
پایان برنامه 90 یا حذف فردوسی پور؟
فشارها ظاهراً تا حدی بالا گرفته که برخی دیگر تمایل ندارند "90" از تلویزیوت پخش شود.
به گزارش سرویس ورزشی انتخاب، خبرها حکایت از آن دارد که برخی افراد كه به واسطه رفتارهای غیرمتعارف شان در انتقال تیم ها به شهرستان ها، توسط عادل فردوسی پور به چالش كشیده شدند، در تماس با ضرغامی و مدیر شبکه سه، خواستار پایان برنامه نود و یا حتی حذف عادل فردوسی پور شده اند.
در همین حال، آینده نوشت: پس از اتفاقاتی كه در طولانی ترین برنامه زنده ورزشی تاریخ صداوسیما به وقوع پیوست، برخی افراد كه به واسطه رفتارهای غیرمتعارف شان در انتقال تیم ها به شهرستان ها، توسط عادل فردوسی پور به چالش كشیده شدند، در تماس های مكرر با برخی مسئولان امر، تمام توان خود را به كار بسته اند تا با طرح موضوع مرگ «90»، مسئولان صداوسیما را به تب راضی كنند و ترمز این برنامه كه دیشب برخی نقدهای بی سابقه را انجام داد، بكشند.
تکمله: عذه ای معتقدند در پی این فشارهای بیرونی، كه شاید بتوان شدیدترین تلاش های تاریخ برای زمین زدن برنامه «90» تعبیرش كرد، ممکن است شاهد تعدیل مواضع برنامه نود خواهیم بود؛ تعدیلی كه اگر صورت پذیرد، عادل در قالب طعنه و كنایه خواهد گفت و نشان خواهد داد علاقه ای به تنظیم باد ندارد و با توجه به علم مردم و علی الخصوص هواداران فوتبال قطع به یقین چنین فشارها و تأکیدات غیراصولی تأثیر مثبتی بر ذهن مخاطبان نخواهد گذاشت .
از سوی دیگر آنهایی که مسوولان صدا و سیما را می شناسند معتقدند ، با توجه به دید روشن و حمایت های بی دریغ  مسوولان صدا و سیما از عزت الله ضرعامی به عنوان رییس سازمان گرفته تا دارابی به عنوان معاونت سیما و پور محمدی به عنوان مدیریت شبکه سه سیما از برنامه 90 این احتمال هم نزدیک به رخداد است که این برنامه همچنان با قدرت به کارش ادامه دهد ، خصوصا اگر در نظر داشته باشیم که این روزها  با عنایت به محاق رفتن شخصیتی همچون ( ر - م ) حرفهای وی و آنچنان خریداری هم ندارد.
... و در پایان اینکه در این چند صباح ، بهتر است اینگونه افراد که به جای حل مساله به دنبال حذف صورت سوال هستند بدانند که هر چیزی را باید از راه منطقی و اصولی خودش دنبال کنند تا حس بدبینی مردم نسبت به خود و تصمیمات بعدی شان را بوجود نیاورند!

به قول آن بزرگی که گفت؛ "سر چشمه شاید گرفتن به بیل… چو پر شد نشاید گرفتن به پیل"

خبرگزاری پارس فوتبال

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.