۱۳۹۰ آبان ۱, یکشنبه

منچستریونایتد 1-6 منچسترسیتی / یک تیتر باورنکردنی : منچستر هم 6 تایی شد !


منچستریونایتد 1-6 منچسترسیتی / یک تیتر باورنکردنی : منچستر هم 6 تایی شد !

فرگوسن در هیچکدام از خوابهای کابوس آور همه عمر خود هم چنین شکست تحقیر آمیزی را ندیده بود ! شکست تحقیرآمیز در اولدترافورد ، ورزشگاهی که بدترین روز خود را پشت سرگذاشت

EPL,Edin Dzeko,Manchester United v Manchester City


در مهمترین دیدار هفته لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال من سیتی موفق شد در اولدترافورد من یونایتد قهرمان فصل گذشته رقابتها را با نتیجه عجیب و غریب 6 بر یک شکست دهد.
در این بازی سیتی با درخشش ماریو بالوتللی در دقیقه 22 به گل اول رسید. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. در آغاز نیمه دوم جانی اوانز مدافع یونایتد به دلیل خطا بر روی بالوتللی با کارت قرمز داور مواجه شد و از زمین اخراج شد تا کار شاگردان فرگوسن بسیار سخت شود.
سیتی در ادامه بازی از 10 نفره شدن یونایتد نهایت استفاده را کرد و تا تیم میزبان را گلباران کند.در دقیقه 60 بازی بالوتللی که در این بازی همه کار کرده بود روی ارسال درخشش داوید سیلوا گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 69 بازی سرخیو آگوئرو که در بازی هفته گذشته مقابل ویارئال در دقیقه 93 بازی ناجی تیمش شده بود این بار در دقیقه 69 نتیجه را سه بر یک کرد تا شاگردان مانچینی به پیروزی در این بازی تقریبا مطمئن شوند.
در دقیقه 81 بازی درن فلچر هافبک یونایتد با یک ضربه دیدنی و فنی از پشت محوطه جریمه یکی از گل ها را جبران کرد تا یونایتد به ادامه کار امیدوار شود.
بازی با همین نتیجه دنبال می شد تا در دقیقه 90 بازی ادین ژکو توپ را که به صورت تصادفی به زانویش برخورد کرده بود داخل دروازه جای دهد.نیمکت سیتی سر از پا نمی شناخت و همه از این پیروزی تاریخی خوشحال بودند.
اما این پایان کار نبود داوید سیلوا در نخستین دقیقه وقت های تلف شده بازی بار دیگر دروازه دخه آ را باز کرد، پنجمین گل سیتی وارد دروازه یونایتد شد.  سیتی سیری ناپذیر بازی می کرد در ثانیه های پایانی وقت های تلف شده ادین ژکو که نمایشی فوق العاده در این بازی از خود نشان داده بود موفق شد در موقعیت تک به تک بار دیگر دخه آ را مغلوب کند تا سیتی در نهایت با نتیجه شش بر یک حریف خود را شکست داده باشد.
سیتی با این پیروزی 25 امتیازی شد و اختلاف خود را با یونایتد به 5 امتیاز افزایش داد. به نظر می رسد این فصل را باید فصل سیتی دانست آنها اکنون مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند.


فرگوسن: امروز، بدترین روز تاریخ منچستریونایتد بود

سرمربی اسکاتلندی شیاطین این شکست را باور ندارد

Sir Alex Ferguson 


سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، شکست 6-1 مقابل منچسترسیتی را بدترین روز تاریخ منچستریونایتد دانست.
در حالی که این دیدار تا دقیقه 60 با تک گل ماریو بالوتلی به سود سیتی دنبال می شد، شاگردان مانچو از اخراج جانی اونز در اولین دقایق نیمه دوم بهره بردند و 5 بار دیگر دروازه داوید دخه آ را باز کردند. با این نتیجه سیتی اختلافش با منچستریونایتد در صدر جدول را به 5 امتیاز افزایش داد.
فرگوسن در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این بدترین روز تاریخ باشگاه بود. این بدترین نتیجه دوران مربیگری من بود. حتی در دوران بازی ام هم به یاد ندارم 6-1 باخته باشم.
نمی توانم نتیجه ای که روی تابلوی نتایج است را باور کنم. گل اول واقعا ناامید کننده بود اما نتیجه 1-0 جبران کردنی بود. اخراج اونز ما را کشت. وقتی نتیجه 4-1 شد، همچنان حمله می کردیم در حالی که باید شکست را می پذیرفتیم.
فکر می کنم با بازیکنان با تجربه ای که داشتیم باید این را درک می کردیم. اما در عوض فقط حمله کردیم."
سرمربی اسکاتلندی معتقد است باید واکنش خوبی به این شکست نشان بدهند:" باید با کسب یک نتیجه عالی، واکنش خوبی به این شکست نشان دهیم. در رختکن همه بازیکنان شرمنده بودند. همه بازیکنان ناامید شده بودند."

مانچینی: مهم پیروزی مقابل منچستریونایتد بود نه نتیجه 6-1

سرمربی ایتالیایی سیتی معتقد است مسئله اصلی،، پیروزی تیمش و اختلاف 5 امتیازی در صدر جدول است.


EPL - Manchester United vs Manchester City, Roberto Mancini

روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 6-1 مقابل منچستریونایتد، شاگردانش را مورد ستایش قرار داد.
سرمربی ایتالیایی سیتی معتقد است مسئله اصلی پیروزی تیمش و اختلاف 5 امتیازی در صدر جدول است.
او در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:" فکر می کنم بعد از اخراج بازیکن آنها، شرایط آسان تر شد اما در هر صورت ما خیلی خوب بازی کردیم. آنها 25 دقیقه خیلی خوب بازی کردند اما موقعیت های زیادی نداشتند.
این نتیجه خوب است اما فکر می کنم مسئله اصلی نتیجه 6-1 نیست، بلکه این است که ما توانستیم یک تیم فوق العاده را شکست دهیم.
این احساس وقتی در الدترافورد بازی می کنید، طبیعی است زیرا منچستریونایتد تیم قدرتمندی است. "
مانچو همچنین ماریو بالوتلی که در این دیدار دو گل برای تیمش به ثمر رساند را مورد ستایش قرار داد و گفت:" برای او خوشحالم زیرا او دو گل مهم به ثمر رساند، بسیار خوب بازی کرد و در زمین بسیار جدی بود.
من در سه- چهار هفته آینده در مورد رقابت قهرمانی صحبت خواهم کرد اما این پیروزی در حال حاضر برای افزایش اعتماد به نفس ما بسیار مهم بود.
من بعد از این بازی برای منچستریونایتد احترام بیشتری قائلم زیرا آنها بعد از 10 نفره شدن همچنان برای زدن گل تلاش کردند و فکر می کنم این به خاطر ذهنیت فوق العاده آنهاست.
ما اگر بخواهیم پیشرفت کنیم و مثل آنها به تیمی بزرگ تبدیل شویم باید این ذهنیت را در خودمان به وجود بیاوریم."

سمیر نصری : انتظار چنین استقبالی را از هواداران منچستریونایتد داشتم

نصری انتظار برخورد بسیار بدتری را از هواداران منچستریونایتد داشت زیرا قبل از پیوستن به منچسترسیتی با منچستریونایتد به توافق رسیده بود

EPL - Manchester City v Everton, Samir Nasri

 سمیر نصری هافبک منچسترسیتی پس از پیروزی امروز تیمش در دربی منچستر اعلام کرد که برای او دور از انتظار نبود که هواداران منچستریونایتد او را با شعارهایشان تحت فشار قرار دهند و از او به بدترین شکل استقبال نمایند .
نصری انتظار برخورد بسیار بدتری را از هواداران منچستریونایتد داشت زیرا قبل از پیوستن به منچسترسیتی با منچستریونایتد به توافق رسیده بود ، اما به یک باره با قراردادی معادل 24 میلیون پوند به آبی پوشان شهر منچستر پیوست. دستمزد نصری در سیتی تقریبا 3 برابر دستمزدش در آرسنال است.
نصری در این باره گفت:"من در حال امضای قرارداد با منچستریونایتد بودم اما به ناگهان سیتی را انتخاب کردم .
منچستریونایتد همواره باشگاه پرافتخار و شکوه مندی است که دارای ستارگان بزرگی همچون سر بابی چارلتون و اریک کانتونا بوده است ، اما در آن زمان ترجیح دادم که به منچسترسیتی بروم .
منچسترسیتی آخرین بار 43 سال قبل در لیگ برتر انگلیس به مقام قهرمانی رسیده است و من دوست دارم جز تیمی باشم که هواداران آن مانچینی را به عنوان مربی می دانند که می تواند این افتخار را دوباره تکرار کند و همه متحد هستند تا با کمک هم و با راهنمایی مانچینی به قهرمانی های متعدد در جبهه های مختلف داخلی و اروپایی دست یابند . بطور کلی این باشگاه در خط شروع قرار دارد و عصر جدیدی را رقم خواهد زد .
تیم ما این فصل را با قدرت آغاز کرده است و با پیروزی مقابل منچستریونایتد نشان داد که شانس اول قهرمانی است . در حال حاضر ما با اختلاف 5 امتیاز در صدر قرار داریم ، که این امر نشان از برتری و قدرت ما می باشد."


تانگوی سیتی روی جنازه شیاطین سرخ

شاید کمتر کسی انتظار چنین برد قاطعانه ای از سیتی، آن هم در اولدترافورد را داشت


EPL - Manchester United v Manchester City,Edin Dzeko and Aleksandar Kolarov

داربی شهر منچستربانتیجه دور از تصوری به پایان رسید و منچسترسیتی توانست تا با نتیجه 1-6 سرالکس و شاگردانش را در اولدترافورد به زانو دربیاورد. دو گل از ادین ژکو، دو گل از ماریو بالوتلی و گلزنی آگوئرو وسیلوا برد دلچسبی را برای مانچو رقم زد
در اینجا می توانید تصاویر منتخب این دیدار را تماشا کنید

Manchester City's Italian Striker Mario Balotelli (L) Celebrates Scoring The Opening Goal Of The English Premier League

بالوتلی اولین گل بازی را در دقایق میانی نیمه اول به ثمر رساند و وقتی پیراهنش را بالا زد روی پیراهن زیری نوشته شده بود:« چرا همیشه من؟!» فکر می کنید منظور او از این جمله چه بود؟
Manchester City's Italian Striker Mario Balotelli Celebrates Scoring The Opening Goal With Argentine Striker Sergio
بازیکنان سیتی گل اول تیمشان را این گونه جشن گرفتند
Manchester City's Italian Striker Mario Balotelli (L) Scores The Opening Goal Past Manchester United's Spanish
این هم صحنه به ثمر رسیدن گل اول سیتی توسط بالوتلی

Manchester City's Italian Striker Mario Balotelli (L) Scores The Opening Goal Past Manchester United's Spanish

و چند ثانیه بعد از آن که داوید دخه آ توپ را درون دروازه اش دید
Manchester City's Italian Striker Mario Balotelli Celebrates Scoring The Opening Goal Of The English Premier League
این هم یکی از آن حرکات عجیب بالوتلی بود؛ او به چه نکته ای اشاره دارد؟

Referee Mark Clattenburg (L) Shows The Red Card To Manchester United's Northern Irish Defender Jonny Evans (R) For A
درجریان این بازی و دردقیقه 47 مسابقه بود که جانی اوانس به خاطر خطایی که روی ماریو بالوتلی مرتکب شد، کارت قرمزی را مقابل چشمانش دید تا تیمش را ده نفره بگذارد
Manchester United Players Protest To Referee Mark Clattenburg   RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No Use With Unauthorized


Manchester United Players Protest To Referee Mark Clattenburg   RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No Use With Unauthorized
اعتراضات بازیکنان یونایتد هم کار به جایی نبرد و جانی اوانس یونایتد را ده نفره کرد
Manchester United's Northern Ireland Defender Jonny Evans Walks Off   RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No Use With
تابدین ترتیب ناامیدانه زمین مسابقه را ترک کند
Manchester City's Italian Striker Mario Balotelli (3rd L) Celebrates Scoring His Second Goal With Team-mates

در دقیقه 60 بازی بود که بالوتلی برای دومین باردروازه دخه آ را باز کرد و با این نتیجه شیاطین سرخ همچنان امیدوار بودند تا به جریان بازی برگردند

Manchester City's Italian Striker Mario Balotelli (L) Celebrates Scoring His Second Goal As Manchester United's Spanish

این لحظاتی بعد از به ثمر رسیدن دومین گل سیتی و بالوتلی است و داوید دخه آ که ناراحت از دریافت این گل را در پشت سربالوتلی می بینیدManchester City's Argentinian Striker Sergio Aguero (L) Scores Their Third Goal   RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No Use
تنها 9 دقیقه بعد و در دقیقه 69 بازی آگوئرو برای بار سوم دروازه تیم میزبان را باز کرد تا آبی پوشان بیش از پیش غرق در شادی شوند

Manchester City's Argentinian Striker Sergio Aguero Celebrates   RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No Use With Unauthorized

دراین تصویر دو بازیکنی را می بینید که فصل گذشته در اتلتیکومادرید با هم هم تیمی بودند. دراین عکس دخه آ به زانو درآمده و آگوئرو درخشش خود در این بازی را جشن گرفته است

Manchester City's Argentinian Striker Sergio Aguero Celebrates   RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No Use With Unauthorized
ستاره آرژانتینی گلزنی اش را این گونه جشن گرفت

Manchester City's Bosnian Striker Edin Dzeko Celebrates With Manchester City's Serbian Defender Aleksandar Kolarov (up)
و البته این هنوزپایان کار یونایتد نبود؛ لازم به ذکر است که یونایتد در دقیقه 81 توسط فلچر توانست یکی از گلهای خورده را جبران کند ولی ادین ژکو در دقیقه 90 بازی، چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند تا در رقابتهای این فصل لیگ برتر شش گله شود. دقایق تلف شده، دقایق سرنوشت ساز و شاید بهتر بگوئیم نشاط آوری برای مانچو و شاگردانش بود

Manchester City's Spanish Midfielder David Silva (L) Celebrates With Manchester City's Bosnian Striker Edin Dzeko (R)
اندکی بعد پای داوید سیلوا هم به گلزنی باز شد تا او هم نامش را در فهرست گلزنان این دیدار تماشایی ثبت کند.
Manchester City's Spanish Midfielder David Silva Celebrates   RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No Use With Unauthorized
ستاره اسپانیایی باز کردن دروازه هم وطنش را این گونه جشن گرفت

Manchester City's Spanish Midfielder David Silva Scores Their Fifth Goal Of The English Premier League Football Match

سیلوا به همین سادگی و با یک بغل پای ساده دروازه دخه آی جوان که بعد از دریافت 4 گل روحیه اش را باخته بود را باز کرد
Manchester City's Bosnian Striker Edin Dzeko (L) Celebrates   RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No Use With Unauthorized
و در نهایت این ادین ژکو بود که تیر خلاص را به پیکر بیجان شیاطین سرخ زد...گل ششم برای سیتی و نتیجه ای که شاید باورش برای خیلی ها سخت باشد

Manchester City's Bosnian Striker Edin Dzeko (L) Celebrates   RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No Use With Unauthorized

و شاگردان فرگوسن که اینگونه ناباورانه منتظر سوت پایانی بازی هستند
Manchester City's Bosnian Striker Edin Dzeko Celebrates   RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No Use With Unauthorized Audio,
و این هم شادی وصف ناپذیر ژکو از نتیجه ای که برای تکرار آن شاید باید سالها صبر کنیم

The Scoreboard Shows The Final Score In The English Premier League Football Match Between Manchester United And
بله...این نتیجه را باور کنید

Manchester United's English Defender Rio Ferdinand Looks On   RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No Use With Unauthorized
این هم فردیناند که شاید باور این نتیجه برایش سخت باشد

Manchester United's Spanish Goalkeeper David De Gea Reacts   RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No Use With Unauthorized
و داوید دخه آی جوان که هر چه در این مدت اعتماد به نفس اندوخته بود، یک شبه روحیه اش را خواهد باخت
Manchester United's Scottish Manager Sir Alex Ferguson (C) Looks On   RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No Use With
سرالکس بزرگ، آرام و ناراحت از روی نیمکت شاهد شکست دردناک تیمش بود

Manchester City's Manager Roberto Mancini Laughs
و در سوی دیگر میدان، مانچینی که شاید کمتر او را با چهره ای خندان؛ آن هم با خنده ای از ته دل دیده باشیم

Manchester City's Italian Manager Roberto Mancini Applauds The Fans   RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No Use With
امشب شب مرد خوش تیپ ایتالیایی بود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.